جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ؛

مردم نگران اموال خود در زیر آوار نباشند

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مردم نگران اموال خود در زیر آوار نباشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت قابل قبولی در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه برقرار است گفت: مردم نگران اموال خود در زیر آوار نباشند.
سرهنگ علیرضا مرزبانی در خصوص وضعیت نیروه‌های انتظامی در نقاط زلزله زده استان کرمانشاه، ضمن تشکر از همکاری و همراهی مردم حادثه دیده در مناطق زلزله زده گفت: نیروی انتظامی در حادثه زلزله حضور موثر و پررنگی را ایفا می‌کند و تمام محل‌های حادثه دیده تحت پوشش انتظامی هستند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ایستگاه‌های پلیس در محل کمپ‌ها مستقر هستند و تقریبا پوشش خوبی در حوزه انتظامی داریم.
مرزبانی با بیان اینکه امنیت قابل قبولی در مناطق حادثه دیده داریم، یادآور شد: در داخل شهر‌های حادثه دیده در موضوع ترافیکی هم تیم‌های گشتی شرایط عادی و بدون مشکلی را به وجود آورده اند.
وی ابراز داشت: نیروی انتطامی تا زمانی که نیاز باشد و شرایط به حالت عادی برگردد در منطقه حضور خواهد داشت. ضمن اینکه نیروی انتظامی شهرستان‌های اطراف را تقویت کرده ایم و خدمات و ماموریت روزانه را انجام می‌دهند.
مرزبانی  گفت: در شهرستان سرپلدهاب که بیشترین آسیب را داریم، در محل‌هایی که تخریب بیشتری داشته است ایستگاه‌های پلیس را مستقر کردیم و تیم‌های گشت محسوس و نامحسوس حضور فعال دارند و مردم نگران اموال خود در زیر آوار‌ها نباشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه نسبت به حوادث مشابهی که در استان‌های دیگر در سنوات گذشته داشتیم از امنیت بهتری برخوردار هستند.
 
انتهای پیام/پ
 

امنیت در مناطق زلزله زده

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار