افزایش فوتی‌های تصادفات برون شهری استان مرکزی / سرعت بالا و خواب آلودگی بیشترین علت فوت

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی از افزایش فوتی‌های تصادفات برون شهری در استان مرکزی خبر داد.

رضایی مدیر کل پزشکی قانونی استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: فوتی‌های ناشی از تصادفات برون شهری در استان مرکزی در شش ماه اول سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۱ درصد افزایش دارد.

رضایی افزود: در شش ماه اول سال ۹۵ تعداد فوتی‌ها در تصادفات برون شهری ۲۴۴ نفر بود ه. در صورتی که این تعداد در شش ماه اول سال ۹۶ به ۲۴۸ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد:از نظر محور‌های دارای بیشترین فوتی به ترتیب اتوبان ساوه-همدان، محور اراک-سلفچگان، و جاده قدیم ساوه-همدان بیشترین تصادفات فوتی را در استان مرکزی دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مرکزی ادامه داد: اراک، ساوه و زرندیه به ترتیب شهرستان‌های درای بیشترین فوتی ناشی از تصادفات هستند.

وی بیان کرد: ضربه به سر بیشترین علت فوتی‌ها در تصادفات می‌باشد که بر اساس نحوه تصادف برخورد وسایل نقلیه و واژگونی بیشترین آمار را دارند.

رضایی با اشاره به اینکه بر اساس نوع تصادف وسایل نقلیه بیشترین تصادف را اول برخورد وسایل نقلیه و دوم واژگونی خودرو‌ها دارند افزود: از این آمار نتیجه می‌گیریم سرعت بالا و خواب آلودگی بیشترین علت فوت بوده اند.

وی تصریح کرد: در شش ماه اول سال جاری تعداد عابر پیاده که در اثر تصادف فوت کرده اند ۳۰ نفر میباشد.


انتهای پیام / ج

سرعت بالا و خواب آلودگی بیشترین علت فوت در جاده‌های استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.