رسانه صهیونیستی مدعی شد؛

رایزنی سرویس اطلاعاتی روسیه با اسرائیل درباره ایران و سوریه

یک رسانه رژیم صهیونیستی مدعی شده که رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه در سرزمین‌های اشغالی با برخی مقامات این رژیم درباره سوریه و ایران رایزنی کرده است.

رایزنی سرویس اطلاعاتی روسیه با اسرائیل درباره ایران و سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی، در حالی که اظهارات ضد ایرانی مقامات رژیم صهیونیستی ادامه دارد،  یک رسانه این رژیم مدعی شد که مقام ارشد اطلاعاتی روسیه با وزیر جنگ و رئیس موساد رژیم صهیونیستی درباره سوریه و ایران رایزنی کرده است.

در خبری اختصاصی مدعی شده که «سرگئی ناریشکین»  رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه پنجشنبه هفته گذشته با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، رئیس موساد و برخی دیگر از مقامات این رژیم در سرزمین‌های اشغالی دیدار کرد.

به ادعای این رسانه، ناریشکین یک روز پس از دیدار سه جانبه روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران در سوچی درباره سوریه، به اسرائیل رفت و «همکاران اسرائیلی را در جریان محتوای گفت‌و‌گو‌های پوتین، اردوغان و روحانی قرار داد».

هنوز مقامات و رسانه‌های روسیه، درباره خبر رایزنی رئیس سرویس اطلاعاتی روسیه با مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص سوریه و ایران، واکنشی نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/

همکاری اطلاعاتی روسیه و اسرائیل، ادعای تازه یک رسانه صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۲۱:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
یه روزی میشه که روسیه یهو و بی خبر زیر پای مارو خالی میکنه بعدا بگین که نگفتم
آخرین اخبار