درگیری شدید شهروندان آمریکایی در روز حراج جمعه سیاه + فیلم

درگیری شدید تعدادی از شهروندان آمریکایی در روز حراج بلک فرایدی یا جمعه سیاه، یکی از فروشگاههای این کشور را به هم ریخت.

جنجال و درگیری شدید شهروندان آمریکایی در روز حراج جمعه سیاه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما نام جمعه سیاه یا (Black Friday) را شنیده اید. آخرین جمعه ماه نوامبر در آمریکا که بسیاری از فروشگاههای این کشور، محصولات خود را بصورت حراج به مشتریان عرضه می کنند. عرضه محصولات بصورت حراج، باعث می شود تا مردم زیادی از ساعت ها قبل در پشت درب فروشگاه ها تجمع کنند و منتظر بازگشایی آن باشند. برخی فروشگاه ها در این روز کار فروش  خود را از ساعت 4 صبح آغاز می کنند.

 اما هجوم مردم به فروشگاههای مختلف گاهی منجر به درگیری های نیز  شدید می شود. در ویدئویی که به تازگی از آخرین جمعه ماه نوامبر سال 2017 از یکی از فروشگاه های این کشور تهیه شده است صحنه درگیری شدید چند زن را به تصویر می کشد.

 در این ویدئو مشاهده می شود که این چند زن با مشت و لگد به جان هم می افتند  و شدیدا یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. این در حالی بود  که برخی  شاهدان عینی نیز اقدام به تهیه فیلم با تلفن های همراه خود کردند. در ادامه با دخالت 12 تا 15 مامور  پلیس، این درگیری خاتمه یافت. بنا به گزارش شبکه فاکس 6 ، علت این درگیری پرتاب یک کفش و برخورد آن به سر یک کودک بوده است.

 گفته می شود یک نفر در اثر این درگیری شدید دچار جراحت سطحی شده است.

 انتهای پیام/

درگیری شدید چند زن در روز بلک فرایدی در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
دیوانن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
این جام اگه حراج واقعی باشه ملت هم دیگر تیکه پاره میکنن چون به معنای واقعی حراج نه اینکه ده برابر به قیمت واقعی اضافه کنن بعد یکم کم میکنن تازه اسمش م گذاشتن حراج
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۱:۴۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
فک میکردم این چیزا فقط تو ایران اتفاق میفته
آخرین اخبار