کسب مهارت۳۰ شناگر کردستانی در رشته غواصی

رئیس هیات نجات غریق استان کردستان از کسب آموزش ۳۰ نفر در رشته غریق نجات در دو بخش بانوان و آقایان در استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امید ملک‌الکلامی رئیس هیات نجات غریق استان کردستان در مجمع انتخابات هیات نجات غریق و غواص استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: در سال گذشته در دو بخش آقایان و بانوان در مجموع ۳۰ نفر آموزش غواصی را کسب کرده‌اند.

 وی به برنامه‌های پیشنهادی چهار ساله هیات نجات غریق و غواصی در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری مدارس دانش آموزی نجات غریق در بخش دختر و پسر، برگزاری کلاس‌های نجات غریق درجه یک و درجه ۲ در دو بخش بانوان و آقایان ازجمله این قدامات  است.

این مقام مسوول از  برگزاری کلاس‌های ورزش درمانی در آب «هیدروتراپی»، برگزاری مسابقات انتخابی استانی، اعزام تیم‌های انتخابی استان به مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری جلسات هماهنگی مدرسین استان در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

وی دیگر  برنامه‌های این هیات را طی  ۴ سال گذشته، برگزاری جلسات مکرر با هیات شهرستان‌های تابعه در راستای پیشبرد اهداف، اعزام نفرات واجد شرایط به کلاس‌های مدرسی، مربیگری، داوری و ارتقاء نجات غریق، برگزاری کارگاه‌های مختلف شامل کمک‌های اولیه و مسائل حقوقی استخرها در دو بخش بانوان و آقایان عنوان کرد.

رئیس هیئت نجات غریق استان کردستان در پایان اظهار کرد: در طول ۴ سال گذشته از استخرهای استان بازدید و نظارت کامل صورت گرفته و گزارشات لازم در این زمینه را به اداره ورزش و جوانان استان ارسال شده است.

گفتنی است، امید ملک‌الکلامی برای پنجمین بار به عنوان رئیس هیئت نجات غریق استان کردستان به مدت ۴ سال  با کسب ۱۳ رای، انتخاب شد.

انتهای پیام/ د م

انتخاب مجدد ملک الکلامی به عنوان رئیس هیئت نجات غریق استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.