عبداللهى :هدفمان كسب جام حذفى است

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: تمام هدفمان كسب جام حذفى است و بدون شک شفر هم در نظر دارد استقلال را به جايگاه واقعى اش برساند.

عبداللهى :هدفمان كسب جام حذفى استنصراله عبداللهى درباره وضعيت تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خداراشكر تيم در وضعيت خوبى قرار دارد و بازيكنان به خوبى زير نظر كادر فنى تمرينات خود را دنبال مى كنند و اميدوارم در بازى بعدى نيز نظاره گر برد تيم باشيم. همچنين آسيب ديدگى وريا غفورى  برطرف شده و حتى احتمال اين وجود دارد طبق صلاح ديد سرمربى در بازى مقابل پيكان هم به ميدان برود.

او درباره اينكه آيا استقلال مى تواند در كورس قهرمانى قرار گيرد يا خير عنوان كرد: در فوتبال همه چيز ممكن است و بايد بگويم اين مسئله تا حدودى سخت است اما اين تيم مى تواند در كورس قهرمانى قرار گیرد و این  دور از دسترس نيست. از طرفى ما تمام هدفمان كسب جام حذفى است و بدون شک شفر هم در نظر دارد استقلال را به جايگاه واقعى اش برساند.

او درباره اينكه آيا شفر مى تواند استقلال را به جايگاه واقعى اش برساند يا خير، بیان کرد: در هر صورت هر مربى اى ايده هاى خاص خود را دارد و در اين ميان هم شفر سرمربى با تجربه اى است كه در استقلال به خوبی ایده هایش را اجرا کرده و نگرانى وجود ندارد.

عبداللهى درباره وضعيت گلزنى مهاجمان استقلال عنوان کرد: به طور حتم نگرانى اى بابت اين موضوع وجود ندارد و اميدوارم مهاجمان تيم پايشان به گلزنى باز شود و بهترين نتايج را براى استقلال رقم بزنند .تيم ما بهترين مهاجمان را دارد كه گلزنى دور از دسترس آنها نخواهد بود.

سرپرست استقلال درباره ورودى و خروجى تيم گفت: ما كمبود مهاجم و گلزن داريم كه به طور حتم طبق صلاح ديد شفر در نيم فصل يک مهاجم به تركيب تيم اضافه مى كنيم. در مورد ورودى و خروجى هم همچنان چيزى مشخص نيست و به نيم فصل بستگى دارد .به طور حتم شفر در اين باره تصميم نهايى را لحاظ خواهد كرد.

او درباره اضافه شدن مربى جديد به كادر استقلال بيان كرد: اختيارات اضافه كردن مربى و بازيكن به دست سرمربى تيم است اما قرار بر اين است يک مربى به كادر استقلال اضافه شود.

عبداللهى درباره مجوز آسيايى استقلال افزود: خوشبختانه همه چيز درست شده و قرار است دوشنبه هفته آتى براى قرعه كشى راهى مالزى شويم. افتخارى مدير عامل باشگاه زحمات زيادى براى دريافت مجوز آسيايى انجام داد.

سرپرست استقلال درباره انتقاد هايى كه همچنان به وزن ساناک مربى استقلال گرفته مى شود گفت: چنين چيزى اصلا درست نيست و بايد بگويم مربيگرى به وزن ربط ندارد بلكه به دانش مربى مربوط می شود. ساناک مربى با دانشى است كه در استقلال كار خود را شروع كرده است و به طور حتم موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات عبدالهی درباره وضعیت تیم استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار