برپایی اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در ارومیه

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی از برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیز بازی در اسلحه فلوره برای اولین بار در خانه شمیزبازی ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شهریار نوبخت دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی به برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیز بازی در اسلحه فلوره برای اولین بار در خانه شمیزبازی ارومیه اشاره کرد و گفت: ۱۴ نفر در این اردو حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان از به مدت پنج روز در سالن ورزشی شمشیربازی ارومیه حضور می‌یابند، افزود: این اردو جهت آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه در حال برگزاری است.

نوبخت  ادامه داد: ۶ نفر از این تعداد در بخش آقایان و ۶ نفر دیگر در بخش بانوان در این اردو حضور یافته اند و ۲ سرمربی نیز این اردو را راهبری می‌کنند.

دبیر هیئت شمشیربازی آذربایجان غربی افزود: ' هادی رضوی نیا' و 'الهه قهرمان' نیز به عنوان نمایندگان آذربایجان غربی به این اردوی آماده سازی دعوت شده اند.

نوبخت با بیان اینکه برگزاری اردوی آمادگی در ارومیه فرصت مناسبی برای بازیکنان این رشته است، اضافه کرد: بازیکنان این رشته در آذربایجان غربی می‌توانند از فرصت استفاده کنند و در تمرین‌ها حاضر شوند تا از تجربه‌های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره لازم را ببرند.
 
انتهای پیام/ن.م
 

اردوی آمادگی تیم ملی شمشیربازی اسلحه فلوره در ارومیه برپا می شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.