اعزام ۲ گروه جهادی ازسردشت برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت از اعزام نخستین گروه جهادی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالله آذرنییاد مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت اظهار داشت: گروه جهادی سپاه شهدای  سردشت متشکل از جهادگران بسیجی این شهرستان به مدت یک هفته در مناطق زلزله زده کرمانشاه و ثلاث باباجانی بصورت شبانه روزی استقرار دارند.
وی مهمترین عرصه فعالیت این گروه جهادی را ارسال و تحویل اقلام خوراکی و پوشاکی، عمران و کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه عنوان کرد و گفت: جهادگران بسیجی سردشت در این اردو‌ها به منظور کمک به همنوع و ابراز همدری با آن‌ها علاوه بر عرصه‌های عمرانی در سایر عرصه‌های فرهنگی، بهداشت و درمان نیز فعالیت خواهند داشت.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سردشت یکی از رسالت‌های بسیج سازندگی را ترویج گفتمان انقلاب و مطالبه گری عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مسائل مهم کشور عدم اجرای کارگروهی و دسته جمعی و نگاه نامناسب به این نوع کارهاست، بنابراین اردو‌های جهادی در مناطق محروم الگوی مناسبی برای موفقیت در کار‌های گروهی است که مردم در ادامه می‌توانند با همت خود علاوه بر سامان دادن سایر نیازمندی ها، فعالیت‌های ابتر را تکمیل کنند.
وی اظهار کرد: در همین راستا گروه جهادی شهدای سپاه سردشت تا پایان آذر ماه سال جاری علاوه بر اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه به مناطق محروم در شهرستان ثلاث باباجانی اعزام خواهند شد.
آذرنییاد در پایان اظهار داشت: گروه جهادی شهدای سپاه سردشت به عنوان اولین گروه جهادی اعزامی استان آ. غربی مشغول فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/ن.م

اعزام گروه های جهادی از سردشت به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.