حماسه شکوه مقاومت با اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل برگزار شد

همزمان با پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، حماسه شکوه مقاومت با اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این تجمع که با شرکت بیش از 4 هزار نفر از بسیجیان برگزار شد سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل افزود: استکبار جهانی در این چهار دهه همواره در خط تهدید و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده به طوری که امروز نیز با همه توان خود در این سنگر علیه انقلاب اسلامی شانتاژ می‌کند.

وی با بیان اینکه در عرصه مقابله با تهدیدات استکبار جهانی ما به قدرت و توان مردمی در قالب نیروهای بسیجی نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: اعتماد و اعتبار مردم در همه صحنه‌ها زمینه شکوه و عزتمندی نظام اسلامی ما را در برابر همه تهدیدات و کید دشمن فراهم کرده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به جنگ نرم دشمن به شکل خزنده در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی که از ابتدای پیروزی انقلاب علیه این ملت و عظمت آنها قسم یاد کرده‌اند تا از پای ننشینند امروز نیز با حیله و نیرنگی متفاوت در صحنه مقابله با این ملت و نظام حاضر شده‌اند و سعی‌شان بر این است تا به هر شکل ممکن ملت ایران را از ادامه مسیر دفاع از آرمان‌های اسلام و آموزه‌های دینی خود منصرف و مایوس کنند.

بابازاده با اشاره به اینکه با تشکیل بسیج به فرمان امام راحل دشمنان خیال خام خود را به زباله‌دان تاریخ سپرده‌اند که بتوانند بر این ملت غلبه کنند، گفت: امام راحل با دوراندشی تمام در سال 58 و در چنین روزی بنیاد مستحکم بسیج را بنا نهاد تا این انقلاب در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف و فراز و نشیب‌های متعدد بتواند با تکیه بر قدرت مردم در صحنه‌ها حضوری عزتمندانه و شکوهمند داشته باشد.

وی افزود: اگر دشمن امروز سرمایه و اصلی‌ترین بنیان نظام اسلامی را که متکی بر قدرت مردم است در قالب سپاه و بسیج نشانه گرفته است از روی عصبانیت آنهاست چرا که بسیج و سپاه کارکردی شایسته در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی داشته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ورود بسیج به عرصه‌های مختلف را همراه با دستاوردهای عظیم خواند وافزود: هرکجا که نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب احساس کرده است که ورود بسیج می‌تواند زمینه قدرت و صلابت را افزایش دهد بسیجیان با روحیه انقلابی و همراه با اخلاص و ساده‌زیستی در این عرصه ورود پیدا کرده‌اند تا بتوانند انجام وظیفه کنند.

حماسه شکوه مقاومت با اجتماع عظیم بسیجیان اردبیل برگزار شد

انتهای پیام/ح

اجتماع بیش از 4 هزار نفر از بسیجیان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.