ابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دیکتاتور واقعی سران عربستان هستند/خاندان آل سعود در باتلاق خودساخته دست و پا می‌زنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: سیاست‌های عربستان در منطقه به بن بست رسیده و حاکمانش در باتلاق خودساخته دست و پا می‌زنند.

حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی‌های محمد بن سلمان علیه مقامات کشورمان، اظهار کرد: خاندان آل سعود به معنای واقعی کلمه سر سپرده استکبار جهانی هستند.

وی ادامه داد: سعودی‌ها در عربستان پایگاه مردمی ندارند و  فکر می‌کنند با وصل کردن خود به آمریکا، می‌توانند حکومتشان را حفظ کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: حکومت عربستان دیکتاتوری را به مردم این کشور تحمیل کرده است که قابل وصف نیست.

ابراهیمی اضافه کرد: محمد بن سلمان شاهزاده های سعودی را زندانی کرده و اوضاع عربستان را به هم ریخته است، اینکه چنین دیکتاتوری بخواهد علیه ایران حرفی بگوید، خنده دار است.

وی با اشاره به اینکه زنان در عربستان از کوچکترین حقوق انسانی خود برخوردار نیستند، تصریح کرد: اخیرا آن هم در نمایشی ساختگی به  زنان اجازه رانندگی دادند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه زنان در عربستان حق رای ندارند و تا چندی قبل حتی شناسنامه هم نداشتند، گفت:  در ایران به عنوان کشوری  آزاد، همه افراد می‌توانند در تعیین سرنوشت خودشان نقش ایفا کنند. در نظام جمهوری اسلامی مسئولان با آرای مردم انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فتنه‌های منطقه از طرف عربستان است، تصریح کرد: خاندان آل سعود با اقدامات مداخله جویانه‌شان استقلال دیگر کشورها را نشانه گرفته‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز  با بیان اینکه سیاست‌های عربستان در منطقه کاملا به بن بست رسیده است و حاکمانش در باتلاقی که ایجاد کرده‌اند، دست و پا می‌زنند، خاطر نشان کرد: حاکمان عربستان در منطقه آشوب‌گری می‌کنند و مردم کشورمان توانسته‌اند جلوی فتنه‌گری آنان را بگیرند.

انتهای پیام/

 

وضعیت عربستان در منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار