برانکو: تمدید قراردادم امروز نهایی نمی شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه ای با گرشاسبی دارم اما تمدید قراردادم امروز نهایی نمی شود.

به‌ گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ  در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس  درباره تمدید قراردادش با این تیم اظهار کرد: این موضوع پنهانی نیست. پیشنهادات از این طرف و آن طرف می‌آید و به همه گفته‌ام که با پرسپولیس قرارداد دارم. باید من به فکر آینده باشم و این طبیعی است.

صد بار گفتم که در ایران احساس خوبی دارم 

او درباره اینکه  پیشنهاد تیم‌ ‌ملی فوتبال ازبکستان به او جدی است؟ بیان‌ کرد: من حرفه‌ای هستم. من این جا با جان و دل کار می‌کنم. صد بار هم گفته‌ام که از حضور در ایران احساس خوبی دارم. با بازیکنان خیلی خوبی کار میکنم که برایم لذت بخش است.  سومین فصلی است که در راه رسیدن به قهرمانی هستیم. اگر یادتان باشد فصل اول را فقط به علت تفاضل گل از دست دادیم.
اگر قانون آن گونه که امسال است اعمال می‌شد سال اول هم قهرمان می‌شدیم. پارسال هم قاطعانه قهرمان شدیم و در حال‌ حاضر در صدر جدول رده‌بندی هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خودتان شاهد هستید که چقدر تلاش می‌کنیم. بازیکنان شب گذشته دیر به خانه رسیدند اما از این که امروز صبح تمرین داریم کسی ناراحت نیست. در آسیا عالی بازی کردیم. درباره قرارداد هم باید با باشگاه صحبت کنم تا ببینیم اهداف باشگاه چیست و این صحبت‌ها در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تمدید قراردادم امروز نهایی نمی شود

برانکو در باره اینکه  امروز پس از جلسه‌اش با مسئولان پرسپولیس تکلیفش روشن می شود؟ گفت‌:  در حال‌ حاضر راهی باشگاه پرسپولیس شدم. بعد از بازی‌ها به طور معمول  به باشگاه می‌روم و درباره برنامه آتی صحبت می‌کنیم. درباره تمدید قرارداد نمی‌دانم امروز صحبت می‌شود یانه!  موضوع تمدید قراردادم امروز نهایی نمی شود. 

افت و خیز در هر تیمی طبیعی است 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  برنامه‌اش برای جلوگیری از ایجاد غرور در بازیکنانش چیست؟ اظهار کرد: افت و خیز در هر تیمی طبیعیوجود دارد. تیم‌هایی همچون پارس جنوبی جم و پدیده دچار این مسئله شدند. ما مقابل همه این حریفان رقابت سختی داشتیم و فکر می‌کردم که حریفان مطرح ما دچار افت شدید شوند.  تیم بزرگی هستیم. همیشه به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که باید کیفیت فردی خود را روز به روز بالاتر ببرند. برخی از  بازیکنان در فرم بهتری هستند و بعضی  هم با یک افت روبه‌رو می‌شوند.
امسال وضع بهتر است چون نیمکت قوی‌تری داریم. به طور مثال بشاررسن ، طارمی و حتی نوراللهی مقابل پارس جنوبی جم  حاضر نبودند اما  روی نیمکت بازیکنانی  همانند نعمتی در اختیار داریم.  نیمکت خیلی  خوبی داریم و این تضمینی است برای این که موفق شویم.

انتظارمان از گرشاسبی بهتر کردن اوضاع تیم است 

برانکو درباره اینکه هواداران پرسپولیس خواهان تمدید قرارداد او هستند، اظهار کرد: من خیلی از این بابت خوشحال و راضی هستم که باعث خوشحالی هواداران شده‌ایم. تلاش ما برای آنها است. از این که نتوانیم آنها را شاد کنیم غمگین می‌شوم. از این خوشحالم که هواداران از ما حمایت می‌کنند اما این را هم می‌دانم که نمی‌شود همیشه پیروز بود. خودتان می‌دانید که تغییرات در این اواخر در باشگاه زیاد بوده است.  طاهری از باشگاه رفت و  تمدید قرارداد را با او مطرح کرده بودیم. در یک ماه اخیر وضعیت به طور کامل نامعلوم بود. آن چه باعث خوشحالی من است، اینکه مشکلات یک ماهه اخیر روی بازیکنان اثر نگذاشت و آنها به خوبی تمرین کردند. بازیکنان نشان دادند که چقدر به پرسپولیس و هواداران علاقه دارند. توقع داریم گرشاسبی روند رو به جلویی را که طاهری درست کرد، ادامه‌ دهد. گرشاسبی نزدیک‌ترین همکار طاهری بود و به طور حتم همه مسائل را می‌داند. همه ما رو به جلو نگاه می‌کنیم.

کامیابی نیا و ربیع خواه خوب کار می کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا تیمش نسبت به گذشته کمتر موقعیت گل به دست می‌آورد، گفت‌: ما به طور موازی هر دو سیستم خطی و لوزی را مورد استفاده قرار داده‌ایم. متاسفانه ماجرای محرومیت طارمی پیش آمد. او در دو سال اخیر بهترین بازیکن و آقای گل بود. احمدزاده هم عمل جراحی کرده و طبیعی است که این وضعیت کمی ما را مجبور کرد تغییراتی در سیستم داشته باشیم.  مهم این است که کامیابی‌نیا و ربیع‌خواه خیلی خوب کار می‌کنند و ما استحکام لازم را داریم. پدیده و پارس جنوبی جم هیچ شانس گلی روی دروازه‌ ما نداشتند. البته دیروز پارس جنوبی جم یک شانس داشت. طبیعی است که کارمان در خط حمله را بهبود می‌بخشیم. فلسفه اصلی ما هجومی بازی کردن است.

برانکو درپایان درباره اینکه آیا می‌توان پرسپولیس را قهرمان لیگ دانست، خاطر نشان کرد:  اصلا ما حاضر نیستیم کار را ساده بگیریم. هنوز به نصف راه هم نرسیده‌ایم. ما بهترین موقعیت را داریم اما با یک تعلل کوتاه فرصت را از دست می‌دهیم. ذره ای ذهنمان به سمت این موضوع نیست که به قهرمانی نزدیک شدیم.

بیشتر بخوانیم

برانکو:به زودی قراردادم را تمدید می کنم/امیدوارم ایران و کرواسی به نتایج خوبی در جام جهانی برسند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار