برگزاری بخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک در میناب

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری بخش خیابانی یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،رضا اوژند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی ٢٦ تا ٢٩ آذر ماه در هرمزگان برگزار می شود.
وی افزود: پس از پیشنهاد و رایزنی های لازم و با توجه به ظرفیت های موجود هنری در میناب بخش خیابانی این رویداد مهم فرهنگی به شهرستان میناب واگذار شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ رضوی با زبان و ابزار هنر در جامعه به ویژه بین قشر کودک و نوجوان دانست.
اوژند گفت: آثار گروه ها در این بخش در سطح مدارس ، بوستان ها ، میادین و مناطق مختلف شهری و برخی روستاها به صورت خیابانی اجرا می شود .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد میناب گفت:در شهرستان میناب بیش از ٣٠ گروه فعال هنری در حوزه نمایش و تئاتر فعال است که از مشکلات جدی آنها نبود فضای مناسب نظیر پلاتو است.

اوژند افزود: مجتمع فرهنگی هنری میناب نیز با ٤٠ درصد پیشرفت فیزیکی دو سال است که به علت نبود اعتبار روند ساخت آن متوقف شده است.

انتهای پیام/ر

26آذرآغازبخش خیابانی جشنواره تئاتر کودک در میناب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.