راه اندازی بخش جامع غربالگری سرطان در کهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بخش جامع غربالگری سرطان در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  استاندار، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص رفع مشکلات حوزه سلامت استان با قائم مقام وزیر بهداشت دیدار کردند.

علی محمد احمدی در این دیدار تکمیل و راه اندازی بیمارستان‌های در حال ساخت از جمله بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی یاسوج را از مهمترین مطالبات مردم اعلام کرد و و گفت: با راه اندازی این بیمارستان‌ها تحول شگرفی در حوزه بهداشت و درمان استان رخ خواهد داد.

استاندار، تامین اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت نیرو‌های این دانشگاه را از قائم مقام وزیر خواستار شد و افزود: حدود سه هزار نیروی انسانی دانشگاه به صورت شرکتی، قراردادی و خصوصی مشمول طرح هستند.

احمدی افزود: انتظار می‌رود برای تکمیل چارت سازمانی این دانشگاه مجوز‌های لازم در خصوص تبدیل وضعیت برخی از پرسنل اداری و مجوز استخدامی‌های جدید صادر شود.

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد مامایی و علوم تغذیه از رشته‌های مورد نیاز استان در خصوص تحصیلات تکمیلی است.

به گفته استاندار، تصویب چارت تشکیلاتی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

احمدی از راه‌اندازی و افتتاح بخش جامع غربالگری سرطان در مرکز استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: قائم مقام وزیر بهداشت در زمینه تامین رادیوگرافی ثابت دیجیتال، سونوگرافی، اندوسکوپی کولونوسکوپی و تجهیزات آزمایشگاه قول همکاری دادند.

انتهای پیام/ش

 بخش جامع غربالگری سرطان در استان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.