سردار فدوی مطرح کرد؛

بیش از 30 سال دشمنی با انقلاب بدون هیچ موفقیتی

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که 40 سال دشمنی بدون تعطیلی با انقلاب اسلامی وجود دارد اما این دشمنان هیچ‌گاه نتوانسته‌اند بر انقلاب اسلامی فایق آیند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی فدوی  فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش در تجمع بزرگ بسیجیان اراک اظهار داشت: در حالی که 40 سال دشمنی بدون تعطیلی با انقلاب اسلامی وجود دارد اما این دشمنان هیچ‌گاه در هیچ مقطعی نتوانسته‌اند بر انقلاب اسلامی فایق آیند. در تمام این سال‌ها هربار که دشمنی بروز پیدا کرد و شدت گرفت، رشد، پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی و تضعیف دشمنان را به‌دنبال داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مگر غیر از این بوده که به‌حسب ظاهر دشمنان ما قدرتمند هستند؛ سلاح، تجهیزات، اقتصاد، عده و عُده دارند، رسانه‌های دنیا در اختیار آن‌هاست و از دل و جان برای شکست دادن انقلاب اسلامی تلاش کردند؛ پس چرا نتوانسته‌اند پیروز شوند؟ آیا ما سلاح‌های بیشتر، هواپیما، شناور‌، نیرو‌ها و تکنولوژی نظامی بیشتری داریم که سبب شده دشمن نتواند بر ما پیروز شود؟

وی با تاکید بر مطلب فوق اضافه کرد: ما به دستور قرآن  و آیه شریفه‌ای که بر سینه تمام پاسداران است تکلیف و وظیفه داریم که هر روز و هر لحظه استطاعت خودمان را بالا ببریم و اینکار را هم کردیم و با اطمینان به شما عزیزان می‌گویم که حتی یک 24 ساعت را هم در راستای افزایش قدرت خود از دست نداده‌ایم.

این خبر درحال تکمیل است... 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.