کمک ۱ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومانی زنجانی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه

بیش از ۱۰۲ تن اقلام اهدایی خیران زنجانی به زلزله زدگان کرمانشاه در سه مرحله ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این نهاد براساس رسالت ذاتی خود به منظور کمک رسانی به آسیب دیدگان از زلزله کرمانشاه اقدام به جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی از ابتدای وقوع زلزله کرد، گفت:: به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه ۳۸ پایگاه از ابتدای وقوع زلزله در سطح استان زنجان دایر بوده است.
صفری افزود: ازمجموع کمک‌های جمع آوری شده به زلزله زدگان استان کرمانشاه، در استان زنجان ۱۷۴ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی بوده است و یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان نیز در قالب کمک‌های غیرنقدی بوده است.
وی با اشاره به اینکه کمک‌های غیر نقدی جمع آوری شده در قالب پوشاک، پتو و لحاف، لوازم گرمایشی، نایلون، مواد خوراکی است بیان کرد: این کمک‌ها به میزان ۱۰۲ تن در قالب ۴۵ کامیون و کامیونت به مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه ارسال شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های مردمی به منظور ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان روستایی آسیب دیده از زلزله کرمانشاه ادامه دارد، گفت: خیران زنجانی میتوانند کمک‌های خود را در این بخش به شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹ بانک ملی قابل واریز از تمامی شعب این بانک، در این کار خیرخواهانه مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/ع

 

وجود ۳۸ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه در سطح استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.