پایگاه بسیج شهید عباس حاجی‌زاده در قم افتتاح شد

پایگاه بسیج شهید عباس حاجی‌زاده حوزه مقاومت شهید امرالله قربانی با حضور جمعی از مسؤولان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پایگاه شهید عباس حاجی‌زاده حوزه دو شهید امرالله قربانی شنبه شب با حضور احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه علی ابن ابیطالب، مهدی کبیری فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، امیر حسین مرادی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی(ع)، مسلم مظلومان فرمانده حوزه شهید قربانی و جمعی دیگر از مسؤولان و فرماندهان افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم یکی از سخنران مذهبی با بیان اینکه جبهه‌های مقاومت در سوریه و عراق از انقلاب و دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفته‌اند، اظهار کرد: بیشتر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم از بسیجیانی بودند که در پایگاه‌های بسیج تربیت شده و نسبت به میهن خود غیرت داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی الیاسی با اشاره به رسالت‌های بسیج و بسیجیان در جامعه، عنوان کرد: فعالیت فرهنگی در جامعه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و سازمان بسیج نیز در انجام فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف ازجمله فضای مجازی وظایف مهمی را بر عهده دارد.
همچنین، سخنرانی احمد بیطرفان معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و مدیحه‌سرایی محمدجواد احمدی از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.
بر اساس این گزارش، پایگاه شهید عباس حاجی‌زاده در حسینیه موج‌الحسین(ع) واقع در بلوار 15 خرداد قم و با فرماندهی علی حاجی‌زاده کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ت

بیشتر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم بسیجی بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار