مدیر جهاد کشاورزی گناوه:

تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان گناوه پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان گناوه پرداخت شد.

تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان گناوه پرداخت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امان‌الله حیدری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه اشتغال را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا حمایت ویژه‌ای از این بخش خواهیم داشت.

وی به اهمیت مشاغل خانگی اشاره کرد و ادامه داد: اینگونه مشاغل در رفع بیکاری و توسعه تولید و اتشغال نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و تسهیلات مناسبی به این بخش اختصاص می‌یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات مشاغل خانگی به ۲۵ نفر از متقاضیان واجدالشرایط در شهرستان گناوه پرداخت شده است.

حیدری افزود: در قالب طرح‌های پرورش قارچ خوراکی، ترشیجات و بسته‌بندی سبزی و صیفی‌جات که با هدف ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار انجام گرفته به هر متقاضی مبلغ ۵۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود ۴ درصد و با عاملیت بانک رفاه کارگران پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از مزایای مشاغل خانگی می توان به امکان انتقال تجارب از طریق آموزش غیر رسمی بین اعضای خانوار، فعالیت های اقتصادی در محیط خانگی و زمینه مشارکت سایر اعضای خانواده، حذف هزینه های مربوط به خرید، رهن و اجاره کارگاه و هزینه رفت و آمد اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

 پرداخت  تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.