عباسی: مدیرعامل مشکی پوشان هستم /فوتبال بیمار شده است

مدیرعامل تیم مشکی پوشان گفت: هم چنان مدیر عامل مشکی پوشان هستم و هزینه‌ها را خودم تامین می‌کنم.

هنوز مدیر عامل مشکی پوشان هستم /فوتبال بیمار شده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی عباسی مدیر عامل تیم مشکی پوشان پس از بازی تیمش برابر سایپا گفت: ما بدشانسی آوردیم، گل بدی خوردیم، دروازه‌بان ما هم همه دقایق عالی بود و روی یک گل به اشتباه خورد.

او درباره ادامه همکاری با مرزبان تصریح کرد: با هم کار می‌کنیم و استعفایی در کار نبود، بالاخره در استان خراسان این چیز‌ها طبیعی است، صبح بازی می‌آیند باشگاه را پلمب می‌کنند بعد فشار می‌آورند، خیلی دوست ندارند این تیم باشد.

عباسی درباره این که آیا برای استعفا به مدیرعامل فشار آورند گفت: جواب آن‌ها را عباسی مالک باشگاه داده است. البته من توضیح بدهم که دوستان رأی را داده‌اند، ما به مراجع بالاتر یعنی استیناف اعتراض کردیم، مدارک را داده‌ایم و منتظر هستیم دعوتمان کنند، اما مدیرعامل باشگاه من هستم و هزینه‌ها را خودم تأمین می‌کنم، اگر آقایان کمیته اخلاق می‌توانند هزینه‌ها را تأمین کنند بیایند و تأمین کنند و ما کنار بایستیم.

 او ادامه داد: ۲ تا ۳ یا ۱۰ تا تیم باشگاهی دولتی هستند، می‌روند پول‌ها را از دولت می‌گیرند و بدهی‌های خود را می‌دهند و باز هم به چرخه مسابقات می‌آیند. یک‌سری تیم‌ها هستند که اگر برنده شوند یا بازنده شوند کسی خوشحال نمی‌شود، اما هستند و دلایل آن‌ها هم کاملاً مشخص است که چرا هستند، چون یکسری پول‌ها می‌آیند از طریق آن‌ها توزیع می‌شود که در آن خیلی اتفاق‌ها رخ می‌دهد. من این‌ها را می‌گویم، فایده ندارد و آن‌ها کار خود را می‌کنند، فوتبال ما بیمار شده و فکر نمی‌کنم این بیماری حالا حالا‌ها درمان شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات مشخص است در چه بخشی رخ خواهد داد؟ گفت: تغییرات در جذب بازیکن خواهیم داشت، ما ۸ بازیکن می‌توانیم جذب کنیم که هر ۸ بازیکن را جذب خواهیم کرد.

عباسی در پاسخ به این سوال که بازیکن خارجی جذب خواهید کرد یا نه گفت: ۲-۳ بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد. گزینه گرجستانی و آلمانی داریم. اما مشکل چیز دیگری است، اینکه سیاه‌جامگان اول باشد، پنجم باشد یا آخر فرقی ندارد، فوتبال ما خراب شده و باید فوتبالمان درست شود.

مدیرعامل تیم مشکی‌پوشان در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی در ورزشگاه امام رضا تیم شما مشکلی ندارد خاطر نشان کرد: نه ما مشکلی نداریم، یک قراردادی با شرکت پیمانکار بسته‌اند که گویا هر ۱۲ روز می‌توان در ورزشگاه بازی کرد و این برای سال اول است جهت حفظ و نگهداری ورزشگاه، حالا فکر می‌کنم دربی ما و پدیده در ورزشگاه پدیده برگزار خواهد شد.

عباسی در پایان درباره نام تیم اش خاطر نشان کرد: نام باشگاه ما مشکی‌پوشان خراسان شد، مردم را که نمی‌توانیم به زور بگوییم چه چیزی بگویند، مردم حرف خودشان را می‌زنند. علی دایی هم دیروز مصاحبه کرده بود که من این تیم را سیاه‌جامگان می‌دانم. شما بنویسید مشکی‌پوشان، بخوانید سیاه جامگان.

انتهای  پیام/

اظهارات عباسی درباره بازی با سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار