از تارتار عذرخوهی می‌کنم

فروزان: ما باختیم اما پرسپولیس برنده نشد!/ دنبال قهرمانی نیستیم اما دوباره به صدر جدول برمی‌گردیم

دروازه‌بان پارس جنوبی، گفت: درست است که ما باختیم اما پرسپولیس برنده نشد چون یک توپ هم روی دروازه ما نیامد.

فروزان: ما باختیم اما پرسپولیس برنده نشد!/ دنبال قهرمانی نیستیم اما دوباره به صدر جدول برمی‌گردیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محسن فروزان پس از شکست یک بر صفر پارس جنوبی مقابل پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود ما 90 دقیقه به پرسپولیس فشار آوردیم، حق ما برد بود چون پرسپولیس یک حمله هم نداشت. 

وی در مورد ضربه پنالتی‌اش گفت: پنالتی را خیلی قشنگ زدم اما متأسفانه با بدشانسی به دو تیر هم خورد و بیرون آمد. حتی بیرانوند را هم فریب دادم. از تارتار که به من اعتماد کرد عذرخواهی می‌کنم. از بازیکنان و هوادارانمان هم عذرخواهی می‌کنم که این توپ وارد دروازه نشد. 

دروازه‌بان پارس جنوبی در مورد اینکه در بازی‌های رسمی هم پنالتی می‌زند یا خیر، گفت: در بازی‌های رسمی نه اما در تمرینات عالی می‌زدم امروز هم خیلی خوب زدم. 

فروزان تأکید کرد: ما باختیم اما پرسپولیس برنده بازی نشد. به داوران و کمک داور تبریک می‌گویم که خطای مسلم روی بازیکن ما را نگرفت و این توپ به دروازه ما رفت. 

وی در مورد اینکه شما از ابتدای فصل دو باخت پشت‌سر هم دارید و این موضوع برایتان گران تمام نمی‌شود، گفت: تارتار از اول هم گفته بودند ما به دنبال قهرمانی نیستیم و می‌خواهیم در لیگ بمانیم اما حالا که سرنوشت دست خودمان است به همین دلیل برای قهرمانی می‌رویم. بارسلونا و رئال هم در طول فصل دو باخت را دارند اما ما برمی‌گردیم و دوباره صدر جدول را می‌گیریم.

انتهای پیام/پ

دنبال قهرمانی نیستیم اما دوباره به صدر جدول برمی‌گردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.