هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال

تساوی دوتیم گیتی‌پسند و آذرخش بندرعباس

دیدار ۲ تیم گیتی‌پسند و آذرخش بندرعباس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا امیدهای گیتی‌پسند برای رسیدن به قهرمانی بازهم کمتر شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار 2 تیم گیتی‌پسند و آذرخش بندرعباس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی آغاز شد.

گیتی‌پسند بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و همچون دیدارهای گذشته بازیکنان این تیم موقعیت‌های بسیار را در دقایق ابتدایی از دست دادند.

بر خلاف جریان بازی در دقیقه 15 این دیدار قنبرزاده بازیکن آذرخش گل نخست تیمش را در ضدحمله به ثمر رساند.

در دقیقه 17 ضدحمله دیگری برای آذرخش به وجود آمد که بازیکن گیتی‌پسند بازیکن حریف را متوقف کرد تا ضربه ایستگاهی برای بازیکنان آذرخش بوجود آید و بنی اسدی با ضربه‌ای بسیار زیبا این توپ را تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

در دقیقه 19 علی اصغر حسن‌زاده با حرکتی به نسبت انفرادی گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا این تیم در نیمه نخست با حداقل اختلاف گل به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم و دقیقه 23 محمد کشاورز گل بسیار زیبایی را با تکنیک فردی خود به ثمر رساند تا فشار از روی تیم تا حدودی برداشته شود و بازی نیز به تساوی 2 بر 2 برسد.

بازیکنان گیتی‌پسند در ادامه هر چه زدند به در بسته خورد و به نوعی فشاری که هواداران بر روی بازیکنان این تیم گذاشته بودند سبب عدم تمرکز بازیکنان شده بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.