"استقلالی ها" پولدار می‌شوند

مالک باشگاه استقلال خوزستان قرار است تا پایان هفته جاری، درصدی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی این تیم را پرداخت کند.

استقلالی ها پولدار می شوندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پیش از آغاز دیدار تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران، مسئولان تیم آبی پوش درصد جزئی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی از جمله فرید بهزادی کریمی، مهرداد پورابوالقاسم و عبدالله ویسی را پرداخت کردند و درصدد هستند تا پایان هفته، مشکلات مالی را برطرف کنند.

استقلال خوزستان که پس از گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ برتر با کسب 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد، تلاش می کند تا از قعرجدول فاصله بگیرد و در لیگ هفدهم نیز ماندنی شود.

بازیکنان و کادرفنی آبی پوشان جنوب کشور در ابتدای فصل، مشکلات مالی بسیاری داشتند و حتی چند روزی نیز تمرینات این تیم تعطیل شد اما اکنون و با آمدن مالک جدید، استقلالی ها روحیه گرفتند و قرار است با پیروزی مقابل سپاهان و صنعت نفت آبادان کماکان به روند صعودی خود ادامه دهند.

بر همین اساس یعقوب پیری، سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه با آمدن مالک جدید وضعیت بهتر شده و بازیکنان از روحیه بالاتری برخورد دار هستند. پیش از بازی با پیکان، درصد جزئی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و اکنون درحال تلاش هستیم تا پایان هفته، مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کنیم.

او افزود: جونیور مارینی، مهاجم برزیلی هم 25 درصد قراردادش را دریافت کرده است و مشکلی با این بازیکن نداریم.

انتهای پیام/

شاگردان ویسی پولدار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
خدا رو شکر امیدوارم این تیم موفق باشه
آخرین اخبار