آخرین مهلت ارسال اثر به نمایشگاه «نوروز در ایران»

مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه «نوروز در ایران» امروز به پایان می رسد.

رزا کرباسچی کارشناس مسئول همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا (س) در گفتگو با حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص هدف اصلی از برپایی «نوروز در ایران» گفت:  این نمایشگاه با هدف آشنایی مسئولان و مردم کشور روسیه با فرهنگ و هنر ایران اسلامی برگزار می‌شود و شناخت کشورهای خارجی از آداب، رسوم و سنت های رایج مردم ایران در ایام نوروز را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: اولین بار است که دانشگاه الزهرا (س) در این رویداد فرهنگی هنری با سفارت ایران در روسیه همکاری می کند و کلیه هماهنگی های نمایشگاه توسط آقای ملکی رایزن فرهنگی ایران انجام می پذیرد.

 کرباسچی افزود: فراخوان نمایشگاه از ماه های گذشته به دانشجویان و اساتید اعلام و تاکنون تعداد بسیاری آثار در رشته های مختلف تجسمی به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است.

کارشناس مسئول همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: مهلت ارسال آثار برای نمایشگاه «نوروز در ایران» امروز پنجم آذرماه به پایان می‌رسد و سپس آثار برتر توسط مدیران هر گروه معرفی و به سفارت ایران در روسیه ارسال خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه گروهی «نوروز در ایران» مجموعه آثار و دستاوردهای دانشجویان و اساتید دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) در رشته های تجسمی و صنایع دستی، نوروز سال آینده در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار