انجمن اولیا و مربیان کرمان حائز رتبه ممتاز کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس ارزیابی و اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور آموزش و پرورش استان رتبه ممتاز کشوری حوزه فعالیت های انجمن اولیا و مربیان را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای تقویت انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی گذشته 110 کتابخانه در مدارس استان به کتاب های آموزش خانواده تجهیز شده اند.


وی از توزیع بیش از 55 هزار مجله رشد و پیوند اولیا و مربیان در سطح مدارس استان در سال تحصیل جاری خبر داد.

محسن بیگی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشوری آموزش غیر حضوری اولیا را نیز به خود اختصاص داده است تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 40 هزار جلسه انجمن اولیا و مربیان در مدارس سراسر استان برگزار شده است.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهای متولی تعلیم و تربیت نیست و ارتقا جایگاه واقعی انجمن اولیا مربیان دغدغه اصلی ما در آموزش و پرورش استان است.


محمد محسن بیگی به فاصله ایجاد شده بین اولیا، مربیان و دانش آموزان اشاره و بر توانمند سازی اولیا و مربیان در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از جذب مشارکت اولیا فقط مشارکت مادی و مالی نباشد گفت: والدین می توانند در نیاز سنجی آموزشی و تربیتی دانش آموزان همکاری موثری با مدارس داشته باشند.
انتهای پیام/ی

کسب رتبه ممتاز کشوری آموزش و پرورش کرمان در حوزه فعالیت های انجمن اولیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.