بسیج ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: بسیج از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است.

بسیج ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ خزاعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در همایش بسیج، امنیت و آسیب های فضای مجازی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل (ره) گفت: این شجره طیبه از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی است که همواره منشأ پیروزی های بزرگ برای نظام اسلامی بوده است.

 وی افزود: پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق و برچیده شدن حاکمیت خودخوانده داعش نیز با بسیج مردمی و به صحنه آمدن گروههای مردمی محقق شد.

مصطفی خزاعی اظهار داشت: جریان تروریستی داعش که برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی شکل گرفته بود، با تلاش و مجاهدت پیروان اهل بیت(ع) و همراهی مذاهب مختلف از هم پاشید.

 وی تصریح کرد: داریت و تدبیر و مقام معظم رهبری و رشادت های سرداران و سربازان فداکار اسلام از جمله سردار سرافراز، قاسم سلیمانی این پیروزی بزرگ را رقم زد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که داعش فتنه بزرگی در جهان اسلام بود اظهار کرد: ریشه کن شدن تفکر داعشی نیازمند کار بزرگ فرهنگی و تلاش همه جانبه است.

 وی در ادامه با اشاره به آسیب ها و  مزیت های فضای مجازی، خاطرنشان کرد: باید فواید و زیان های این تکنولوژی که در اختیار بشر قرار گرفته است، باید باهم دیده شود.

خزاعی تأکید کرد: بیان دقیق  آسیب های فضای مجازی باعث آگاهی بخشی به جامعه شده و زمینه را برای مقابله با این آسیب ها فراهم می نماید.

انتهای پیام/ ش

همایش بسیج، امنیت و آسیب های فضای مجازی در همدان

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار