رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

تداوم کمک‌رسانی واحدهای صنفی وبازاریان دشتستان به مناطق زلزله‌زده

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از ادامه کمک‌رسانی واحدهای صنفی این شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.

تداوم کمک‌رسانی واحدهای صنفی وبازاریان دشتستان به مناطق زلزله‌زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قائدی اظهار داشت: در پی وقوع زلزله اخیر اصناف و بازاریان از همان آغازین ساعات کار جمع آوری اقلام مورد نیاز به این مناطق را آغاز کردند.

وی ضمن تشریح میزان کمک‌رسانی‌های صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی دشتستان افزود: میزان مساعدت‌ها بیش از این ارقام بوده و واحدهای صنفی در سراسر شهرستان بصورت خودجوش در حال ارسال کمک‌های غیرنقدی خود به مناطق غرب کشور هستند.

وی ادامه داد: دومین محموله کمک‌های غیرنقدی اصناف شهرستان دشتستان به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

قائدی با بیان اینکه چهار تن خرما به این مناطق ارسال شده گفت: چهار تن مواد غذایی از قبیل کنسرو، بیسکویت، کلوچه و دیگر مواد غذایی از طرف اصناف و کسبه شهرستان دشتستان به این مناطق ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با اشاره به اینکه اولین محموله کمک‌های اصناف شهرستان بلافاصله چند روز بعد از زلزله ارسال شد گفت: ۵۰۰ کیلو نان به هلال احمر شهرستان تحویل داده شد تا به مناطق زلزله زده غرب ارسال شود.

انتهای پیام/پ

تداوم کمک‌رسانی واحدهای صنفی وبازاریان دشتستان به مناطق زلزله‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.