تولید دو ویژه برنامه در صدا و سیمای قزوین به مناسبت هفته بسیج

گروه تولیدات رادیویی تلویزیونی بسیج صداوسیمای مرکز قزوین دو ویژه برنامه برای هفته‌ی بسیج تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، ویژه برنامه‌ی های «طلیعه‌ی نور» و «خط سرخ» برنامه‌هایی هستند که به ترتیب از سیما و صدای مرکز قزوین پخش می‌شوند.

اکبری افزود: برنامه‌ی «طلیعه‌ی نور» رویکرد نوین بسیج را در فضای جامعه تبیین می‌کند که بر محوریت «بسیج و مردمسالاری دینی» قرار دارد و همچنین مبتنی بر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بسیج همچون حضور مؤثر در فضای مجازی، تولیدات رسانه ای، خدمت رسانی به مردم، محرومیت زدایی، تقویت مبانی اعتقادی جامعه و اقتصاد مقاومتی است که از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: برنامه‌ی نمایشی «خط سرخ» هم با همکاری رادیو قزوین و بسیج، مشتمل بر بازگویی و بازسازی صحنه‌هایی از رشادت‌های سرداران استان در دوران دفاع مقدس است که از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: پخش برنامه‌ی تلویزیونی گفتگوی ویژه‌ی خبری با حضور جانشین سپاه استان، پوشش خبری رویداد‌های هفته‌ی بسیج و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون اجتماع و پیاده روی بسیجیان صداوسیمای مرکز قزوین، برپایی حلقه‌های صالحین و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های بسیج صداوسیمای مرکز قزوین است.

انتهای پیام/

پخش ویژه برنامه‌ی های «طلیعه‌ی نور» و «خط سرخ» از شبکه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.