دست نشان: اگر جادوگری واقعیت داشت تیم ملی هند قهرمان جام جهانی می شد

سرمربی تیم ملوان گفت: اگر جادوگری واقعا تاثیر داشت تیم ملی هند با کمک مرتاض های هندی تاکنون چند بار قهرمان جام جهانی شده بود.

نادر دست نشان در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد پدیده جادوگری در فوتبال ایران اظهار داشت: من به تاثیر جادوگری در فوتبال به هیچ عنوان اعتقاد ندارم، با اینکه پیشنهاداتی در این زمینه به من شده بود اما قبول نکردم و اصلا اهمیت ندادم. نمی توان وجود جادوگری در لیگ یک و لیگ برتر را انکار کرد و این به دلیل ضعف مربیان و بازیکنان ماست که به چنین مسائلی روی می آورند.

وی ادامه داد: اگر جادوگری واقعا تاثیر داشت تیم ملی هند با کمک مرتاض های هندی تاکنون چند بار قهرمان جام جهانی شده بود. من اگر ببینم بازیکنی در تیم ملوان به سحر و جادو و رمالی اعتقاد دارد قطعا با او برخورد می کنم.

 سرمربی تیم ملوان بندرانزلی با اشاره به دیدار تیمش برابر تیم قعرنشین راه آهن گفت: تیم راه آهن علی رغم اینکه در قعر جدول رده بندی لیگ یک قرار دارد تیم خوی است که مربی جوان و بازیکنان با انگیزه ای دارد، این تیم در چند بازی قبلی ود بدشانسی آورده و روی نوار نتایج ضعیف قرار گرفته است اما در این بازی به طور حتم برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهد آمد. هر دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز دارند اما امیدوارم ملوان برنده بازی باشد.

 وی افزود: متاسفانه تیم ما  در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول در بسیاری از بازی ها پیروزی را با تساوی عوض کرده اما امیدواریم در بازی های آینده بخت و اقبال یار ملوان باشد.

 دست نشان در پایان تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. در ابتدای فصل چند بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست دادیم، میلاد احمدی به آلومینیوم اراک پیوست، مینیسک زانوی مهدی رستمی در اولین جلسه تمرین تیم پاره شد  و علی فاطمی نیز در نخستین بازی با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

 

انتهای پیام/

اظهارات دست نشان در مورد جادوگری در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار