بسیج مجموعه ای خدمت رسان در تمام صحنه ها

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: بسیج مجموعه ‌ای جامع برای خدمت‌رسانی در تمام صحنه‌هاست.

 بسیج مجموعه ای خدمت رسان در تمام صحنه ها به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرادی ،فرمانده سپاه اسدآباد اظهار داشت: بسیجیان همواره با چهره‌ای از اخلاص و ایمان ، پربصیرت و ولایت مدار و با تلاشی روز افزون در تمامی عرصه‌های جامعه نظام انقلاب اسلامی حضور دارند و در تمام برهه ها خوش درخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج یک مجموعه جامع مردم نهاد است که برای خدمت رسانی ایجاد شده افزود: بسیج امروز در تمام عرصه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی فعال بوده و منشا خیرات و برکات برای مردم جامعه هستند.

حسن مرادی با بیان اینکه تفکر بسیجی در جامعه سبب قرار نگرفتن در زیر سلطه دشمنان می‌شود، گفت بسیج یک طرح راهبردی برای تمام کشورهایی است که می‌خواهند از زیر سلطه دشمنان نجات یابند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه باشاره به اینکه بسیج یک هدیه الهی است که به واسطه انقلاب اسلامی تحقق یافته تصریح کرد: امروز تک تک مردم ایران و اقشار مختلف هر کدام به نحوی و به نوبه خود بسیجی محسوب می‌شوند.

مرادی فرهنگ بسیجی که در روحیه مردم ایران در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها وجود دارد را رمز بقای نظام دانست، و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیشتر حوزه‌ها و مواضع مختلف عنصری فعال و وظیفه محور بوده که در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات نظام با انگیزه حضور داشته است.

وی هدف حلقات صالحین را تربیت نیروهای مومن برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) برشمرد، و از تمامی ارکان شجره طیبه صالحین درخواست کرد این برنامه تربیتی با قوت و همت در جهت رسیدن به اهداف آن ادامه یابد .

انتهای پیام/خ

بسیج مجموعه‌ای جامع برای خدمت رسانی در تمام صحنه‌هاست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.