بدهکاری که از همه طلبکار است؛

تیتر یک ورزشی شدن خرج دارد

جهانیان مالک باشگاه نفت تهران به عنوان یک بدهکار در عرصه فوتبال به شهرت و محبوبیت زیادی رسیده است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهانیان مالک باشگاه نفت تهران این روز ها به تعهداتش عمل که نکرده هیچ، هر روز هم با مصاحبه های خود از خیلی ها طلبکار است.

او بارها در مورد علی کریمی مصاحبه کرده است و به زمین و زمان گیر می دهد یکروز معتقد است که نفت هم باید مثل استقلال و پرسپولیس مشکل بدهی اش را برطرف و در آسیا حضور پیدا می کرد و روز دیگر علی کریمی را تهدید می کند که اگر در تمرینات حضور پیدا نکند خلاف قانون است و باید به عنوان دستیار درخشان در تمرین حاضر شود و بالاخره هر بار هم که صحبت بدهی های گذشته تیم نفت می شود توپ را به زمین دیگران می اندازد.

جهانیان راهی را در پیش گرفت که حسین هدایتی با گام های بسیار محکم تر سال های نه چندان دور آغاز کرد با این تفاوت که حداقل در بحث مالی حسین هدایتی گاهی بیشتر از تعهداتش عمل کرد.

هر دوی این عزیزان و عاشقان ورزش مملکت هدفی جز شهرت نداشتند و ندارند.

روزی با علی پروین در مورد هدایتی گفتگو می کردیم و بحث به اینجا رسید که گفتیم هدایتی معتقد است پروین مقداری از پول های مرا برای خودش برداشته و بدون حساب کتاب خرج شده است.

جواب پروین در آن روز برای ما خیلی از مسائل را روشن کرد.

پروین آن روز در جواب هدایتی گفت: تمام پول ها را خرج تیم کرده ام و سند های آن موجود است اما گیریم که غیر از این باشد،آقای هدایتی از کنار من به شهرت رسید وگرنه کسی هدایتی را نمی شناخت و مشهور شدن هم خرج دارد.

بله آقای جهانیان؛ شما و امثال شما برای شهرت به فوتبال آمده اید و باید تاوان این شهرت را هم بدهید، حال اسم این مشارکت را علاقه می گذارید یا خدمت به جامعه خودتان می دانید و آنچه برای ما جای سئوال دارد این است که مصونیت شما بعد از اینهمه تعهد مالی از کجاست؟ چرا بابت بدهی ها با شما برخورد نمی شود؟ طلبکاران باید پولشان را از چه کسی بگیرند؟

وزارت نفتی ها که تیم را در اختیار شما قرار دادند و می دانند بندی در قرار داد موجود است که شما باید بدهی های قبلی را بپردازید، چرا سکوت کردند؟

سخت است باور کنیم که پشت این قضایا مصونیتی برای شما وجود ندارد.

خوشبختانه ما در کشوری زندگی می کنیم که در نهایت شاید اینگونه قضایا هزار چرخ بخورد اما در نهایت حق به حقدار می رسد.

شهرت خرج دارد و باید بپردازید، وقتی هر روز تیتر یکی از رسانه های ورزشی باشید.

انتهای پیام/

ماجرای جهانیان و شهرت فوتبالی اش!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار