حضور داوران ممتاز کرمانی در سمینار بین المللی داوری جودو

7 داور ممتاز کرمانی در سمینار بین المللی داوری که با حضور برنارد آچیلیس، رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی جودو در تهران برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سمینار بین المللی داوری به منظور ارتقای سطح دانش مربیان کشور برای رسیدن به سطوح بین‌المللی این رشته ورزشی و آشنایی با آخرین قوانین و تغییرات به ‌وجود آمده در این رشته برگزار شد.

از استان کرمان، محمداکبری، غلامرضا روح الهی، محمدعلی روح الهی، صادق انجم شعاع، مهدی شیروانی، مرتضی محمودآبادی و حدیثه السادات طباطبائی، به عنوان داور درجه ممتاز در این سمینار حضور داشتند.

این نخستین‌بار است که سمینار داوری در این سطح، در کشور برگزار می شود، بدین ترتیب با برگزاری این دوره در داخل، مشکل اعزام پر هزینه داوران به سمینارهای جهانی مرتفع می‌شود.

یادآور می شود: با توجه به این که قوانین داوری جودو پس از مسابقات جهانی مجارستان تا اُلمپیک ۲۰۲۰ تغییر نخواهد کرد، برگزاری این دوره کمک به‌سزایی به داوران بین‌المللی و ملی کشورمان می کند تا با قوانین روز داوری جودو و نحوه قضاوت رقابت‌های اُلمپیک آشنا شوند.

سمینار بین المللی داوری جودو 2 و 3 آذر جاری با حضور برنارد آچیلیس، رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی جودو در تهران برگزار شد.
انتهای پیام/ب

داوران ممتاز کرمانی در سمینار بین المللی داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.