ساکت: حضور تیم های عربستانی در ایران موفقیت بسیار بزرگی برای ورزش کشورمان است

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: بیشتر اعضای کمیته مسابقات به میزبانی ایران از نمایندگان عربستان رای داده اند و این امر موفقیت بزرگی برای ورزش کشورمان محسوب می شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا ساکت، درباره رای کمیته مسابقات AFC مبنی بر لغو برگزاری دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث بیان کرد: جلسه کمیته مسابقات AFC از ۲ روز پیش در ژاپن برگزار شد. مهدی تاج هم از جمعه هفته قبل رایزنی های گسترده ای با کشورهای مختلف انجام داد و در نهایت نمایندگان ایران، عربستان، قطر و امارات درباره بحث میزبانی توضیحاتی را ارائه کردند.

او ادامه داد: مهدی تاج در ۱۲ دقیقه به ابعاد کامل و جامع امنیت ایران در برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی و همچنین برگزاری بازی های تیم ملی عراق مقابل استرالیا و ژاپن اشاره کرد و در نهایت بیشتر اعضای کمیته مسابقات به میزبانی ایران، عربستان، قطر و امارات رای دادند. این رای به هیئت رئیسه AFC ارسال می شود و در صورت ابلاغ اعضای هیئت رئیسه، موفقیت بزرگی در حوزه فوتبال و ورزش کشورمان رقم می خورد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره احتمال ابلاغ نشدن رای کمیته مسابقات از سوی اعضای هیئت رئیسه با توجه به نفود کشورهای عربی در AFC گفت: با توجه به اینکه اکثر اعضای کمیته مسابقات به میزبانی ایران رای داده اند هیئت رئیسه AFC. هم مصوبات کمیته های مختلف را تائید می کند. بسیار امیدواریم که این امر رخ دهد و تیم های ایرانی بتوانند در کشورمان از نمایندگان عربستان میزبانی کنند.

انتهای پیام/

اظهارات ساکت در مورد میزبانی ایران از تیم های عربستانی و اماراتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار