خودنمایی عروس مغربی با هدایایی که از میهمانان دریافت کرد +فیلم

یک عروس مراکشی ویدیویی از هدایای گرانبهای خود در صفحه اجتماعی اش به اشتراک گذاشت.

خودنمایی عروس مغربی با هدایایی که از میهمانان دریافت کرد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در برخی کشورها ازدواج و مجالس عروسی رنگ و بوی تجمل گرایی به خود گرفته و دیگر از سادگی روزگاران قدیم خبری نیست.

عروس و دامادها در برگزاری جشن خود به دنبال چشم و هم چشمی با سایر زوج های جوان هستند تا هرکدام بتوانند مراسمی پر زرق و برق تر بر پا کنند. حتی میهمانان نیز در انتخاب لباسهای گرانقیمت و اعطای هدایای عجیب و پر هزینه به عروس و داماد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مراکش نیز جزو کشورهایی است که در این حوزه اسم و رسمی بر هم زده است و تجمل گرایی در بیشتر مراسمشان به چشم می خورد. به عنوان مثال یک عروس جوان مغربی پس از اتمام جشن عروسی‌اش فیلمی از هدایای پر زرق و برق خود تهیه و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در ادامه تعدادی از این هدیه ها که شامل ادکلن، زیور آلات و غیره را مشاهده می کنید.

خودنمایی عروس مغربی با هدایایی که از میهمانان دریافت کرد+فیلم

 

انتهای پیام/

هدایای پر زرق و برقی که عروسی مغربی به نمایش گذاشت

برچسب ها: عروس ، ازدواج ، جشن ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ دستاران
۱۱:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
یکی نیست به این عروس بگه که همین اندازه طلا و جواهرات رو به مناسبت های مختلف باید به خودشون برگردونه به قول قدیمی ها از هر دست که بگیری به همون دست هم باید بدی، دیگه این چه کاریه که هدایا رو در صفحه اجتماعی اش به اشتراک گذاشته!!!؟ رنجِ اونایی هم که مشکلات مادی دارند رو بیشتر میکنه
آخرین اخبار