برکت وجود رهبری جامعه را از هرگونه آسیب مصون می کند

امام جمعه موقت آبدانان گفت: وجود مقام عظمی ولایت رحمت و برکتی است که جامعه را از هرگونه تهدید و انحراف مصون می کند.

برکت وجود رهبری جامعه را از هرگونه آسیب مصون می کند

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام احمد اسماعیلی در خطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان با اشاره به دیدار عارفانه مقام معظم رهبری با مردم آسیب دیده استان کرمانشاه بیان کرد: این اقدام بی بدیل و سرشار از عشق و عاطفه ضمن اثرات اداری و اجرایی از نظر اجتماعی و روانی باعث آرامش روحی و کاهش آلام و مصائب مردم زلزله زده شد.

وی وجود مبارک رهبری را قوت قلب و چراغ هدایت جامعه دانست و اضافه کرد: فرهنگ غنی بسیج یک نعمت الهی و افتخاری است که عزت و اقتدار ملت ایران را در این عالم پرآشوب تضمین کرده است.

خطیب نماز جمعه آبدانان با تبریک هفته بسیج ادامه داد: آزادی 2 کشور مسلمان عراق و سوریه از لوث وجود کثیف داعش و نجات مردم مظلوم این کشورهای همسایه از چنگ خون آشامان حیوان صفت گروه تروریستی تکفیری داعش با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه بر فرهنگ ناب و پویای بسیج اتفاق افتاد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (ع) اظهارکرد: دسیسه های استکبار جهانی و توسعه حضور خباثت بار جریان ترور و تکفیر در منطقه و خونریزی های رژیم آل سعود در یمن و بحرین و فلسطین با هدایت و حمایت اسرائیل غاصب بخاطر جلوگیری از جهانگیر شدن مذهب ظلم ستیز و کفر برانداز تشیع در دنیا است. 

وی اقدامات مردم و مدیران و دولتمردان در خدمات رسانی به حادثه دیدگان استان کرمانشاه را ستود و افزودد: وحدت و همدلی و مساعدت مردم و مسئولان در جریان زلزله کرمانشاه عزت و سربلندی و ایثار را در ایران و جهان به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/ د

صحبت های امام جمعه موقت آبدانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.