امام جمعه پلدختر:

ولایتمداری مهمترین شاخصه تفکر بسیجی است

امام جمعه پلدختر گفت:ولایتمداری مهمترین شاخصه تفکر بسیجی که برنامه‌ها واقداماتی هم از طریق این نیرو انجام می‌گیرد بر اساس فرامین مقام معظم رهبری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج نیروی مخلص و مکتبی‌ترین نیروی مردمی جهان است که به عنوان نماد اگاهی ملت و یک حقیقت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دیدگاه خارج از مکتب تشیع نسبت به بسیج افسانه است بیان کرد:بسیج برای دوستان نظام باعث دل گرمی و شادی وبرای دشمنان هراس ونگرانی ایجاد کرده است.

امام جمعه پلدختر با تاکید براینکه، ولایتمداری شاخص تفکر بسیجی است گفت: بسیج در حین گمنامی، خدمات زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده و تابع فرامین مقام معظم رهبری هستند.

حجت الاسلام سوری افزود:حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بار‌ها در مورد بسیج فرمودند:از خدا می‌خواهیم با بسیجیان محشور شویم، این یعنی نیروی بسیج بر اساس خدا حرکت و تصمیم گیری کند.

وی با اشاره به زلزله کرمانشاه افزود:بلایای طبیعی همچون زلزله وسیل، کنترل آن‌ها در دست انسان نیست و حتی از زمان وقوع آن‌ها هم اطلاعی ندارد.

امام جمعه پلدختر به بازدید رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد:حضور پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب در میان زلزله زدگان باعث تسکین درد‌های زلزله زدگان شد به نوعی که یک نفر از خانواده که برخی از اعضای آن فوت کردند با دیدار رهبر انقلاب، درد‌ها را فراموش کرده اند.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید با برنامه ریزی نسبت به کاهش اثرات منفی این حوادث اقدامات لازم را انجام دهند یادآورشد:در برنامه بلند مدت بر ساخت وساز مسکن نظارت بیشتری صورت گیرد و دوم هم مسئولان در صورت وقوع سیل یا زلزله در کمترین زمان ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید به گزارش کاغذی اکتفا کنند اضافه کرد:حضور مسئولان ارشد کشور در میان زلزله زدگان و بررسی وضعیت از نزدیک باعث دل گرمی زلزله زدگان شد.

امام جمعه پلدختر به پیروزی نیروی مقاومت و نابودی داعش اشاره کرد وافزود:داعش قصد داشت شیعیان را نبود کنند، ولی با توجه به اینکه حق همیشه پیروز است این نطفه نامشروع که آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی وآل سعود حمایت می‌کردند در منطقه ریشه کن شد.

انتهای پیام/م

ولایتمداری مهمترین شاخصه تفکر بسیجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار