بطحایی در کنگره فوق‌العاده انجمن اسلامی معلمان؛

گلایه‌های فرهنگیان ناشی از تبعیض است نه حقوق!

وزیر آموزش‌و پرورش گفت: تبعیض اصلی‌ترین عامل نارضایتی در جامعه و فرهنگیان است پس حقوق پایین تنها دلیل براین نارضایتی نمی‌شود.

گلایه‌های فرهنگیان ناشی از تبعیض است نه حقوق!به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در کنگره فوق‌العاده انجمن اسلامی معلمان با بیان اینکه نام انجمن اسلامی در بین تشکل‌های فرهنگیان یادآور شهیدان رجایی، بهشتی و باهنر است گفت: به دنبال آن هستیم تا 2 نفر از هیات امنا و یک نفر از بازرسان صندوق ذخیره فرهنگیان با رای مستقیم معلمان انتخاب شوند؛ در همین راستا فراخوان داده‌ایم و آن را ظرف یکی دوماه آینده عملیاتی و یک انتخابات الکترونیک برگزار می‌کنیم تا این سه نفر نظارت بیشتری بر صندوق داشته باشند و خودشان به صورت مستمر گزارشات مربوط را از طریق سامانه‌ای به اعضای صندوق اعلام کنند.

وی با بیان اینکه منتظر گزارش تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم، گفت: بر خلاف تصور معلمان، همه اموال صندوق به تاراج نرفته است و شاهد بودیم در شرایط بد اقتصادی کشور، نرخ بازده برخی شرکت‌های زیرمجموعه، ظرف سه سال، چهار برابر شده است.

وزیرآموزش و پرورش بیان کرد: همه آنچه در فضای رسانه ای منتشر می‌شود قابل اعتماد نیست و آنچه در بانک سرمایه اتفاق افتاده و اموالی که از دست رفته از اموال بانک مرکزی بوده و از جیب و سهام معلم نبوده که امید است با اهتمام مجلس و جدیت قوه قضائیه بودجه‌ای که از جیب بیت المال رفته بازگردد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همواره از بی‌عدالتی رنجیده‌ام،گفت: تبعیض اصلی‌ترین عامل نارضایتی در جامعه و البته فرهنگیان است. علت شکوه فرهنگیان نیز تبعیض است نه حقوق پایین. یکی از تلاش‌هایم ایجاد انگیزش و تسهیل شرایط معیشتی برای معلمین است.

بطحایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انجمن اسلامی معلمان اظهارکرد: همواره مشی این تشکل مقاوم جریان‌های انقلابی در کشور و کمک‌کننده در حل مسائل آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود: ما که از مدیران بعد از انقلاب هستیم به کرات از واژه تحول شنیده‌ایم و درباره آن سخن گفته و تلاش کرده‌ایم تحول را در آموزش و پرورش به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر پیش بگیریم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین تلاش‌ها در این زمینه در دهه ۶۰ منجر به تحولاتی در راستای رسیدن به تراز جمهوری اسلامی شد، گفت: در دهه ۷۰ تحول در نظام متوسطه، در دهه ۸۰ ایجاد نظام سالی واحدی و در دهه ۹۰ پیگیری سند تحول بنیادین انجام شد.

وی ادامه داد: در بسیاری از این تلاش‌ها غالبا همه انرژی ما صرف طراحی بنیان‌های نظری شد و یا اگر وارد فاز اجرا شدیم با ملاحظات تاثیرگذار مختلفی روبرو شد که یا اجرای طرح را متوقف کرد و یا با موانعی به کندی جلو رفت.

بطحایی با اشاره به اینکه هرگاه صحبت از طرح تحول به میان آمد شیر با عظمتی ترسیم کردیم که می‌تواند ما را از همه مشکلات بیرون ببرد، گفت: به محض آنکه وارد فاز اجرا شدیم با مشکلات بسیاری جلوی راه ما قرار گرفت و نتیجه آن شد که طرح‌های تحولی همانند شیری بی یال و دم و اشکم به نظر آمد.

وی اظهار کرد: امروز سند تحول بنیادین یکی از طرح‌های تحولی ماست که بعد از انقلاب شکل گرفت و دارای شش زیرنظام است که تا کنون چهار مورد آن آماده شده است و راهبردهای اجرایی دو مورد دیگر بزودی به اتمام می‌رسد و به زمان عملیاتی کردن سند تحول می‌رسیم،  امروز به مدد شما معلمان نیاز داریم تا طرح‌های تحولی را آغاز کنیم البته آغاز هر برنامه‌ای دردها و رنج هایی دارد که باید آن‌ها را بپذیریم. هرچند مهمتر از آن، جرات برای ورود به طرح‌های تحولی است و نشستن پشت درهای بسته و صحبت درباره مبانی نظری طرح‌های تحولی کار سختی نیست.

بطحایی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید خودش را آماده ورود به این عرصه کند،اظهارکرد: از ابتدای دولت دوازدهم برنامه‌های خود را در این راستا شروع کرده‌ایم و معتقد هستیم یکی از پیش نیازهای اصلی تحول، مشارکت معلمان است و امروز که می‌خواهیم وارد عمل شویم نیاز به مشارکت معلم در فرآیند تصمیم‌سازی داریم زیرا معمولا در ابتدای اجرای برنامه‌های مهم مقاومت‌هایی صورت می‌گیرد و ما به سطحی‌نگری و شتاب‌زده عمل کردن متهم می‌شویم.

اجرای سند تحول بنیادین؛ راه گریزی از مشکلات حرفه ای و معیشتی

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر امروز فضا و تجهیزات در مرحله بحران قرار دارد و نیروهای ما در ابعاد انگیزشی، معیشتی و حرفه‌ای با مشکل مواجه هستند، همه این مسائل با اجرا و عمل به سند تحول بتدریج برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز با تغییرات نسلی گسترده مواجه هستیم و برای پیشگیری از گسست نسلی نیازمند آن هستیم نیازهای این نسل را در جامعه پاسخگو باشیم، گفت: نمی‌توانیم با منطق برنامه ریزی دیروز، نسل امروز و فردا را تربیت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آموزش و پرورش گستردگی ذینفعان و مخاطبان آن است و هر تصمیمی بگیریم همه جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. امروز آموزش و پرورش باید در قبال پدیده فضای مجازی که پشت دیوارهای مدرسه همه شئونات زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد، برنامه مناسبی داشته باشد؛ در این میان تشکل‌ها از جمله انجمن اسلامی معلمان می‌توانند نقش بسیار مهمی در تعامل با جامعه مخاطبان ایفا کنند.

بطحایی یادآور شد: آماده طراحی سازوکارهایی هستیم تا به صورت مستمر از این ظرفیت عظیم در تقویت آموزش و پرورش استفاده کنیم. صحبت ما با تشکل‌ها حالت تشریفاتی و دکوری پیدا کرده است اما باید به فرایندی گفت وگومدارانه و تعاملی تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم بدهکار
۰۲:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
بابا پول ندارن ولشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بی خیال دنیا دو روزه
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من یک معلمم .از دوره راهنمایی آرزو داشتم معلم بشم و شدم ولی حالا چی ؟ با این وضع حقوق و مزایا وتبعیض که بین ما و سایر کارمندان میبینم واقعا بر انتخابم تاسف میخورم من اگه تنهاخودم بود مساله ای نبود بلکه من با این حقوقم مسبب بدبختی سه نفر از اعضای خانواده ام نیز هستم
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
اگر معلم نبود هیچ دکتر و مهندس و .... نبود .پس مانند کشورهای توسعه یافته اول معلم را دریابید تا کشورتان آباد گردد.
United States of America
فرهنگی
۰۲:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
اگه واقعا اینقدر معلمی سخته باحقوق2.3تومن پس اون سرایدار با800تومن چکارکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
من خود به شخصه ارتباط زيادي با پست دارم وصحبت هاييكه اون كارمند پست داشتن كاملا واقعيت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
من کاربر ۱۳:۴۷دقیقه هستم،یه هموطن در پاسخم نوشته شما با این حقوق عاشق معلمی میشی؟من خودم ۲۷ سال سابقه معلمی دارم،از اون گذشته حرفهای من تفسیر سخن شهید رجایی بود از معلم بودن،امروز توی برنامه حالا خورشید یه اقای پاکبان اومد که حاضر بودبا پذیرفتن تمام سختی ها دبیر جغرافی بشه!چقدر هم عاشق بود۰
Iran (Islamic Republic of)
نام
۱۵:۰۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
چرا باید معلم ها به اجبار عضو صندوق ذخیره شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
هر از،چند گاهی در اخبار از حقوق کم معلمان میگن ولی در عمل هیچ افزایش حقوقی رو مشاهده نمیکنیم فقط با ابروی معلم بازی میشه.افزایش حقوق نخواستیم همون حق خودمون که در قانون هست مثل هزیته مهد ایاب و ذهاب و.....را بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
تورا به خدا هر معلمی که احساس میکنه خیلی براش سخته با بچه ها ی معصوم سرو کله بزنه ،براش سخته با مطالعه بیاد سر کلاس،طرح درس بنویسه یا برگه ها را صحیح کنه،وجدانا بره کنار تا یه نفر که عاشق معلمیه بیاد سر کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
شما با این حقوق عاشق معلمی میشی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یگ معلم
۱۱:۲۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
دکتر ومهندس حاصل خون دل خوردن معلمان است.بیاییدفقط یک ساعت برین کلاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
بااین گرانیها،حقوق فرهنگیان یعنی.....
متاسفیم از این وضعیت.
Iran (Islamic Republic of)
صدای فرهنگ
۱۰:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اضافه کار نداریم، استخدامی را در خواب باید ببینیم، ایاب وذهاب را از جیب می دهیم ، هیچ گونه وام نداریم، نه کارانه ای ونه هیچ چیز دیگرکه بخواهید فکرش را بکنیدفقط وفقط حقوق خالص را داریم این حق ما معلمین هست که اعتراض کند
-
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اقای وزیر سرانه بیمه معلمان شهریور ماه 100 درصد افزایش داشت بدون اطلاع رسانی لطفا پاسخگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
ملوک رضایی
۱۰:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
iهرمعلم به ازای هر ساعت کار در مدرسه باید چندین ساعت در خانه مطالعه کند سوال طرح کند طرح درس بنویسد یا برگه تصحیح کند پس نگویید معلم 24ساعت کار می کند ضمنا یک ساعت کار معلم در کلاس به اندازه چندین ساعت کار در جاهای دیگر انرژی می خواهد باید معلم بود تااینها را درک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اونهایی که میفرمایند کار معلمی راحت است لطفا خودشان فقط یک ساعت 35 نفر دانش آموز را یک ساعت در یک محل ساعت نگه دارند آموزش پیش کش عزیزان وقتی در جریان کاری نیستید لطفا قضاوت نابجا نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
نه من دبير حق التدريس بودم اتفاقا از تدريس راحت تر فقط خود تدريس است چرا كه اصلا تدريس كردن شادي و شعف داره و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
باز خوبه شما از افراد 88% یک حقوق ناچیز میگیرد آن 12% که بیکارند چه کار کنند .
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۸:۰۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
پر درآمدترين و راحت ترين شغل در دنيا با توجه ميزان ساعات كار و ديگر مسائل معلمي است با دليل و مدرك ثابت مي كنيم
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۵۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
ان شاءالله معلم بشی!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
بازم خدا را شکر کنین بنده با روزی 10ساعت کار چهارصد هزار تومان حقوق میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
من از کارکرد بعضی معلم ها ناراضی هستم
Iran (Islamic Republic of)
m
۰۱:۱۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
حقوق معلم باید اون قدری باشه که وارد کار دوم نشه و از فرصت بیکاری اش برای مطالعه استفاده کنه
پرورش انسان های نرمال کار سختیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
پس بقيه چي فقط معلما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اگه معلمها سه ماه تعطیلن عوضش هیچ مزایایی ندارن به اضافه اینکه اونوقتی که سر کلاس هستند مفید دارن کار می کنند و از طرف دیگه تصحیح اوراق رو هم تو خونه انجام میدن به اضافه آماده کردن درس روز بعد که برای اینا هیچ حقوقی براشون در نطر گرفته نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
آقا حاضري جابجا كنيم من كارمند رسمي دولت هستم سه مدرك تحصيلي هم دارم بالاخر يكي به درد آموزش و پرورش مي خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
به داد وضعیت معلم ها برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
بعضی از معلمهاسرکلاس به بچه خوب درس نمی داند والدین مجبورند پول کلاس فوق العاده با همون معلم پرداخت کند تا فرزندش درسش را بفهمه، چرا آموزش پرورش برای کیفیت پایین آموزش و پرورش کشور هیچ کاری نمی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
متاسفانه ،مردم فقط تعطیلی معلمها رو میبینن ولی هیچ کدوم از شرایط سختی کار خبر ندارن ،که باید در هر کلاس با 30 الی. 40 دانش آموز سر و کله بزنی ،و هر کدوم با ویژگیهای شخصیتی خاص خودشون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
من خود معلم بودم اتفاقا دبير رياضي بودم هي مي گفتن رسمي نمي كنيم راه باز و جاده دراز من رفتم پست اكنون نه از كارم راضيم و نه از حقوق و نه از تعطيلي و ... ولي آن روزها فقط دو روز نيم درس داشتم و چهار روز نيم در اختيار خودم و اتفاقا نه تنها از تدريس خسته نمي شدم بلكه لذت مي بردم به ويژه زماني كه بچه ها خوب شير فهم مي شدند
Germany
جاسم داغری
۰۰:۰۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
تبعیض ؟!!!
شاید این کلمه با واقعیات یک روز فرهنگی تناقض دارد!!!

جوری که فرد فرهنگی قادر نیست هزینه های دولت را پشتیبانی کند!!! چه برسد به هزینه های خود!!!
United States of America
سرایدار
۰۰:۰۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
چراکسی به فکرنیروهای خدماتی آموزش پرورش نیست آیاماهم جزء خانواده فرهنگیان هستیم یانه
Germany
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
امیدواریم این تبعیض بین بازنشسته هاباشاغل های آموزش وپرورش وسایرمشاغل برطرف شه و اجراشه .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من حقوقم خیلی پایینه خواهش میکنم افزایش حقوق بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
انشاالله تمام مشکلات با توکل بر خدا حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
لطفا رسیدگی کنید.باتشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
بررسی ورسیدگی کنند باتشکر
Russian Federation
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
از مسئولان خواهشمندم چاره ای بیندیشند باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
افزایش حقوق خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
خدایا خودت کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
خوش به حال کسانی که حقوقشون بالای 2تومن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من حقوقم 600 تونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
سلام حقوق ۸۰۰ هزارو خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
چرا باید حقوق ما کم باشه در صورتی که تا ساعت 6 داریم کار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من دبیر نیستم یه کارمند ساده هستم حقوقی که میگیرم اصلا راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من حقوقم 800 تومن است به خدا تا 6 شب اداره هستم اصلا زیاد نمیشه چرا باید بعضی ها تا 4 اداره هستن حقوق هاشون بالای یک وخرده ای باشه چرا ؟

اگر براساس تحصیلات باشه خیلی خوبه اما اصلا تحصیلات را در نظر نمی گیرند چرا؟

از مسئولان خواهشمندم چاره ای بیندیشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
سلام معلم واقعا حقوقش خیلی نا چیز است سر کلاس باید حواسش به درس ودانش آموزان باشد ولی به فکر قسط و کرایه خونه وغیره باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
حقوق ها رو افزایش بدید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من حقوقم 800 تومن است به خدا تا 6 شب اداره هستم اصلا زیاد نمیشه چرا باید بعضی ها تا 4 اداره هستن حقوق هاشون بالای یک وخرده ای باشه چرا ؟

اگر براساس تحصیلات باشه خیلی خوبه اما اصلا تحصیلات را در نظر نمی گیرند چرا؟

از مسئولان خواهشمندم چاره ای بیندیشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من از حقوقم اصلا راضی نیستم 1تومن به من میدن با هزارتا مشکلات در زندگی نمیدونم با این یه تومن چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من جوان 33 ساله دنبال کار هستم اما هرجا میرم میگن باید پارتی داشته باشی منی که پارتی ندارم چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
باید بررسی ورسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی هم افزایش بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
از شما خواهشمندم بررسی کنید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
من دانشجوی ارشد هستم اداره کار میکنم حقوقم 1200 است اونی که دیپلم داره حقوقش 2تومن

من اصصلا متوجه نمیشم چرا براساس تحصیلات حقوق نمیدهند ؟
Kazakhstan
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
معلم ۲۴ ساعت در هفته کار میکنه،سه ماه تابستون تعطیله بعضی از اموزگاران ابتدایی که از ابتدای خرداد تعطیلند،تا ۱۳ فروردین کلاس نمیرن،هوا الوده بشه مدارس تعطیله،برف بیاد همینطور،بچه ها تو دی امتحان میدن معلما فارغ التدریسند، القصه حقوق معلم کمه یه فکری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۰۲ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
چرا به فکر ما مهندس ها نیستند
ته درامد یه مهندس تازه کار مثل من 800 هزار تومن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
منی که 700 میگیرم چی ؟
آرزو به دل موندم فقط یه تومن بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
منی که 700 میگیرم چی ؟
آرزو به دل موندم فقط یه تومن بگیرم
Russian Federation
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
باید بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۹:۰۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
مرخصی بازنشستگان اداری سال 95
کمک هزینه ازدواج و فوت سال 95
مرخصی مناطق محرو م از سال60 تا سال 80
فرهنگیان از سال 88 تاکنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
خواهش میکنم بررسی ورسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
انشالله تمام مشکلات به خوبی وخوشی حل میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
ضمن تشکر از اقاى وزير
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
چرا من با فوق لیسانس حقوق ماهی800هزارو مستاجر.
در شهر ما معلمها تا 4میلیون حقوق میگیرند .چه خبره؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۹:۴۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
دوست گرامی من فرهنگی با فوق لیسانس ماهی یه تومن میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
این گفته ات نشون میده که فقط مدرک گرفتی ، و سواد ات هنوز ابتدایی هست
Iran (Islamic Republic of)
كارمند پست
۱۴:۳۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
دوست فرهنگي چرا آدرس غلط مي دي باجناق بند كارشناسي حرفه و فن است حكمش 4 ميليون است و من مهندس برق - قدرت هستم حكمم 2 ميليون صد هزار علاوه بر اين من داراي مدرك كارداني آمار نيز هستم و چند واحد ديگه دارم كه ارشد مديريت را نيز تمام كنم ولي چون تعداد ما كمتر از فرهنگيان است نه احتساب مدركمان مانند فرهنگيان است و نه حكم حقوقي و نه سهام عدالت بهمون دادند و نه 6 ماه از سال تعطيل هستيم
حال من نمي گم حقوق فرهنگيان خوبه و ولي مي گم از ما خيلي بهترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
خواهش میکنم بررسی ورسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
کاش معلمت درست ادبت کرده بود تا بفهمی
Germany
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون
United States of America
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
خواهش میکنم حقوق معلم هارو افزایش بدهید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
كارمند پست
۱۴:۳۰ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اگر معلم هاي را افزايش دهند بايد دستگاههاي محروم غير برخوردار مانند پست و ميراث فرهنگي و ...را افزايش دهند چرا بايد تبعيض وجود داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۶:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
حقوق معلمان باید چندین برابر سایر شغلها باشه تا کشور ساخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
افزایش حقوق برای فرهنگیان .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
پست كارمندان پست كه چندين برابر فرهنگيان زحمت مي كشند و در تمام سال 7 روز تعطيلي دارند چي چرا فقط به جاهاي كه جمعيتش زياد است رسدگي مي كنند
يعني ادارات و دستگاههاي كه تعداد كمي نيرو دارند بايد مورد ظلم و تبعيض و اجحاف قرار گيرند
اين چه عدالتي است ما كارمندان پستبا وجود مدرك برابر و سنوات كساني از فرهنگيان محترم نيز حقوق كمتر مي گيريم و حتي سهام عدالت را داريافت نكرده ايم
آخرین اخبار