ولیعهد نپخته عربستان با دم شیر بازی نکند

امام جمعه موقت ساری گفت: دنیا نتوانسته ایران را به زانو دربیاورد و شخص نپخته ولیعهد عربستان هم با نپختگی خود نمی‌تواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: شخص نپخته ولیعهد عربستان که با ایران با دم شیر بازی نکنید چراکه دنیا نتوانسته ایران را به زانو دربیاورد و شما هم با نپختگی خود نمی‌توانید.

وی افزود: از بیرون گرز رجز برای ایران می‌خوانید؟ تشر به ملت شجاع ایران نکنید و با دم شیر بازی نکنید.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه تاریخ باید جنایت داعشی‌ها را بنویسد، گفت: جنایت کمی نیست، اما اتحادیه عرب بجای اینکه آن‌ها را محکوم کنند محفلی به پا می‌کند و ایران را محکوم می‌کند.

امام جمعه موقت ساری افزود: تاسیس بسیج یکی از رویش‌های نظام جمهوری اسلامی  به برکت امام راحل است که تشکل مردم‌سالاری که امام خمینی (ره) تاسیس کرد و جریان آن را همه ملت درک می‌کند.

وی گفت: کسی نمی‌تواند نقش بسیج را منکر شود و اگر امروز عراق، لبنان و سوریه خود را از جنگ‌های نیابتی داعش در امان نگه داشت به برکت تفکر بسیجی است.

امام جمعه موقت ساری افزود: تفکر بسیجی است که مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان را شکست می‌دهد.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به هفته وقف گفت: در بخشی از مسائل دینی مسئله وقف فراموش شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ وقف نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: در مسئله ازدواج جوانان وقف کم است و باید در این زمینه تلاش شود و باید برای جشن‌هایی که داریم وقف‌های زیادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سپاه متعهد شد در کرمانشاه بیش از ۵۰۰ خانه را بازسازی کند افزود: با کمک مردمی بتوانیم بازسازی خانه‌های این مناطق را داشته باشیم.

انتهای پیام/آ

تفکر بسیجی مثلث شوم استکبار را شکست می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار