نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

بسیجیان پرچمدار حق و عدالت هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امروز پرچم حق در دستان بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه ظهر امروز در دیدار با فرماندهان سپاه، مسئولین اقشار مختلف بسیج و جمعی از بسیجیان آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: نبوغ امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین نشات گرفته از ارتباط عمیق ایشان با مبانی الهی و اسلامی بود.

وی، افزود: اگر بیانات رهبری در دیدار بسیجیان و به‌خصوص باید‌ها و نباید‌های مطرح شده از سوی ایشان در بدنه بسیج و منش زندگانی بسیجیان جاری شود قطعا این امر باعث القای موارد به مدیران و مسئولین شده و در نتیجه پیشرفت مورد رضایت رهبری حاصل می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در ادامه گفت: پیشرفت در عرصه علمی و دیگر زمینه‌ها نیازمند توجه به اتحاد و انسجام و نیز تاسی به باید‌ها و نباید‌های مطرح شده از سوی رهبری است که باید از سوی تمام اقشار به‌خصوص بسیجیان رعایت شود.

وی، ابراز داشت: اکنون در برابر نظام استعمار جهانی هستیم که حق و باطل بوده و تا آخر نیز خواهد بود، این رویارویی از ابتدای خلقت بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام قریشی، تصریح کرد: در هیچ برهه زمانی امکان سازش حق و باطل نبوده و باید یک سمت تسلیم طرف دیگر شود. برخی فکر می‌کنند که دشمن نیستند و با آمریکا و استکبار دست در دست باشند که ممکن نیست.

امام‌جمعه ارومیه، پیگیری امورات در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی را جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های امروز بسیجیان عنوان کرد و گفت: باید در این مسیر سستی و تنبلی را کنار گذاریم. رسیدن به حق بدون داشتن جدیت در عمل میسر نمی‌شود و در زندگی هم باید این چنین باشیم.

وی، اذعان داشت: امروز پرچم حق در دستان بسیجیان است و هدایت‌های رهبر انقلاب باعث سرعت عمل در رسیدن به اهداف ترسیم‌شده می‌شود، همانطور که در موضوع پیروزی‌های اخیر نیز شاهد این امر بودیم.

امام جمعه ارومیه، در پایان، ضمن تقدیر از رزمندگان جبهه مقاومت به‌دلیل دستیابی به پیروزی‌های شیرین در برابر کفر و نفاق، بیان داشت: قطعا نابودی داعش و تکفیری‌ها با تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی و نیز مقاومت بسیجی‌وار رزمندگان جبهه مقاومت بود که امروز شاهد شادی مردم در کشور‌های مختلف هستیم.
 
انتهای پیام/ن.م
 

امروز پرچم حق در دستان بسیجیان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.