برگزاری جشنواره جهادگران علم وفناوری در استان

در جشنواره جهادگران علم و فناوری از برگزیدگان و فرهیختگان علمی بسیج اقشار استان زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید براهمیت عزم عمومی در راه توسعه، تلفیق علم و فناوری با نیروی انسانی را ضروری دانست.
احمدی با اشاره به اهداف سند چشم انداز، تحقق این امر را خارج از توان اعتبارات دولتی دانست و به حضور بسیج در این حوزه تاکید کرد.
عباسی رئیس جهاد دانشگاهی استان هم بااشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد علمی گفت : ترویج خودباوری دینی، ملی و فردی مهمترین راه تحقق جهادعلمی در کشور است.
عباسی با بیان اینکه موفقیت و پیشرفت ما زمانی شکل می‌گیرد که این ۳ خودباوری را درکنار هم داشته باشیم افزود:دشمنان خودباوری‌های مارا نشانه گرفته اند و ابزارهای قدرتمندی را برای این هدف به کار گرفته اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:جوانان و بسیجیان ما باید همه تلاش و قوای خود رابه کار گیرند تا دشمنان به اهداف خود نرسند.
 بابائی دبیر جشنواره  جهاد گران علم و فناوری، توسعه گفتمان علمی در استان را هدف برگزاری این جشنواره دانست.
بابائی با اشاره به وجود دو مرکز رشد در سازمان بسیج علمی و فناوری استان زنجان افزود: مرکز رشد شهید شهریاری و مرکز رشد شهدای زنجان از ایده‌های بسیجیان حمایت می‌کنند.
در پایان این جشنواره از دو کتاب در رابطه با صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی و ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین از پنج محصول همچون داروی ضدصرع، کاهنده چربی خون، توربین بادی، اکسید مس ودیگر محصولات که برای نخستین بار در حال اجرایی شدن است رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ع

 

امروز جهاد دانشگاهی زنجان میزبان جشنواره جهادگران علم وفناوری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.