نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان به میزبانی سمنان آغاز شد

نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان از صبح دیروز به میزبانی سمنان آغاز شد.

نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان به میزبانی سمنان آغاز شدبه گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان با حضور کشور های ایران، افغانستان، پاکستان و جمهوری آذربایجان از صبح دیروز در بخش دختران و پسران آغاز شد و 17 ورزشکار در بخش دختران و 20 ورزشکار در بخش پسران بازیکنان حاضر در این رقابت ها را تشکیل می دهند.

در روز نخست این رقابت ها و در بخش دختران سحر رجبی بازیکن تیم ملی از سمنان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل بدمینتون باز پاکستانی به پیروزی دست یابد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. در بخش پسران و در دور نخست این رقابت ها  سینا جاویدی ، علی حسین خانی ، متین مقیمی ، مهدی انصاری و علیرضا کرمی توانستند با پیروزی برابر حریفان خود به دور دوم راه یابند.

در مهمترین دیدار دور نخست هم  متین مقیمی بدمینتون باز سمنانی برابر حریف پاکستانی بود که توانست او را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

همچنین در بازی های مرحله یک هشتم نهایی هم محمد امین علی اکبریان, محمد چهارمالی, امیر حسین نور علیان, علی حسین خانی, متین مقیمی, علی باستانی, مهدی انصاری و امیر جباری با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در رقابت های بخش دو نفره هم روز گذشته و در مرحله نخست تیم های دونفره ایران( علیرضا کرمی و علی باستانی) و تیم دونفره افغانستان به مصاف هم رفتند و در پایان تیم ایران با پیروزی برابر حریف خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

رقابت های مسابقات بین المللی جوانان به میزبانی شهر سمنان از اول تا سوم آذر با حضور 37 ورزشکار پیگیری می شود.

انتهای پیام /

مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار