آغاز عملیات برف رویی در شهر همدانi

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: آغاز عملیات برف رویی با ۲۶۵ دستگاه ماشین‌آلات در سطح شهر همدان انجام می شود.

آغاز عملیات برف رویی در سطح شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حسین خانجانی در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: 216 دستگاه ماشین شامل گریدر، بابکت ، لودر و کمپرس برای روزهای برفی آماده شده‌اند همچنین در مجموع 265 دستگاه برای انجام عملیات زمستانی به کار گرفته می‌شوند.

وی با بیان اینکه در معابر اصلی شهر از نمک پاش‌های مکانیزه استفاده می‌شود ، تصریح کرد: کوچه‌ها و معابر بر اساس اولویت‌بندی که انجام شده است پاکروبی می‌شوند و پاکروبی‌ها از 17 میدان سطح شهر آغاز می‌شود و میدان امام اولویت اول پاکروبی در میان میدان‌ها است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اسلامی همدان افزود: در روزهای برفی عملیات برف‌روبی از ساعت 3 صبح آغاز می‌شود و از ساعت دو و نیم نیمه شب نیز ماشین‌های برف‌روبی در محل‌های مورد نظر مستقر و در حالت آماده هستند.

خانجانی از خرید ماسه و نمک و تجهیزات اضظراری برای کارکنان خبر داد و گفت: در خرید ماسه و نمک سازمان مدیریت پسماند عمل می‌کند و در چند فاز خریدها را انجام می‌دهیم همچنین تخلیه ماسه و نمک با توجه به نیازهر منطقه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: شهروندانی که خود اقدام به پاکروبی محل زندگی یا محل کار خود کنند از پرداخت عوارض سالیانه شهرداری معاف می‌شوند.

انتهای پیام/ب

 در مجموع 265 دستگاه برای انجام عملیات زمستانی به کار گرفته شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.