۲۰۰ سبدکالا بین افراد نیازمند کبودراهنگ توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ، از توزیع ۲۰۰ سبد کالا به ارزش ۱۳ میلیون تومان در بین افراد نیازمند در دهه وقف خبر داد.

۲۰۰ سبدکالا بین افراد نیازمند کبودراهنگ توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد زارعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: 200 سبد کالا بین افراد نیازمند شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، و... به ارزش 13 میلیون تومان از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش در دهه وقف توزیع می شود.

وی افزود: یکی از اصلی ترین وظایف ادارات اوقاف و امور خیریه، اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش بر طبق نیت شخص وقف کننده می باشد و توزیع این بسته ها براساس نیات واقف نیک اندیش در بین نیازمندان انجام می شود .

وی از سه عدد ذبح فربانی برای ایتام به ارزش 7 میلیون تومان در این دهه خبرداد و تصریح کرد: 12 میلیون تومان لوازم‌التحریر در زمان بازگشایی مدارس در بین ایتام توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ ابراز داشت: همچنین در ایام دهه وقف اعزام پزشک به روستاهای موقوفه و ویزیت رایگان صورت می پذیرد که 20 میلیون تومان در حوزه درمان هزینه شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش 15 میلیون تومان برای ایزوگام مدرسه موقوفه در دهه وقف انجام می شود.

وی گفت: در سال جاری پنج وقف جدید در زمینه کارهای بهداشتی و درمان ، ساخت مساجد و حسینیه و... به ثبت رسیده است .

وی از برگزاری همایش «یاوران وقف» با حضور در هیات امنای امامزادگان، فعالان قرآنی و معتمدین خبر داد و افزود: 20 نفر از واقفان و اعضای هیات امنا و فعالان قرآنی در این همایش تجلیل شدند.

انتهای پیام/ د

کمک رسانی اوقاف کبودراهنگ به نیازمندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.