آغاز به کار کنفرانس ملی محاسبات نرم افزار در رودسر

دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس ملی محاسبات نرم ایران در رودسر آغاز بکار کرد.

آغاز به کار کنفرانس ملی محاسبات نرم افزار در رودسربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین­ المللی محاسبات نرم با همکاری انجمن سیستم های هوشمند ایران و با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور اساتید داخلی و خارجی برجسته در زمینه محاسبات نرم از کشورهای لهستان، چین و کره جنوبی و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی دنیا در قالب سخنرانی­‌های عمومی، بحث و تبادل نظر در محورهای نظریه و محاسبات فازی، الگوریتم های فراابتکاری، شبکه‌های عصبی، روش‌های نرم در آمار، سیستم‌های هوشمند، یادگیری ماشین، داده‌کاوی و کاربردهای محاسبات نرم در دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان دانشگاه گیلان در شهرستان رودسر و با استقبال چشمگیر علاقه مندان عرصه علم و دانش برگزار شده است.

پروفسور بهروز فتحی رئیس این کنفرانس و رئیس دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان در این کنفرانس ضمن خیر مقدم به مهمانان داخلی و خارجی همایش, همایش هایی از این دست را فرصتی برای تبادل نظر دانشمندان این عرصه دانست و ابراز امیدواری کرد این همایش ها بتواند باعث تبادل موثر اطلاعات میان شرکت کنندگان شود.

وی در ادامه موقعیت جغرافیایی دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان را با توجه به بعد مسافت با دانشگاه مازندران ویژه ارزیابی کرد و خواستار توجه بیش از پیش به این دانشکده شد.

پس از سخنان وی ، چهار سخنران اصلی روز اول به ارائه سخنرانی های تخصصی خود پرداختند. کنفرانس در عصر روز چهارشنبه با ارائه سخنرانی تخصصی و نمایش پوسترهای شرکت کنندگان در محل دانشکده ادامه یافت. این همایش صبح فردا پنجشنبه ۲ آذر در محل دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه روز پنجشنبه ساعت ۱۴:۳۰ در مجتمع اقامتی تفریحی آهوان برگزار می شود.

شایان ذکر است بیش از ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد و با توجه به بررسی‌ها و داوری‌های به عمل آمده، ۱۳۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۸۰ مقاله به صورت پوستر طی درو روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد و مقالات برگزیده در مجلاتی که دارای نمایه ISC و ISI می­‌باشند چاپ می شود.

انتهای پیام/س

برگزاری کنفرانس محاسبات نرم افزار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.