فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر خبر داد:

برگزاری 60 برنامه هفته بسیج در شاهین‌شهر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در هفته بسیج، 60 برنامه متنوع در 9 محور در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید احمد قریشی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 60 برنامه متنوع هفته بسیج در قالب 9 محور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه‌های ورزشی در 80 منطقه شهری، برپایی ایستگاه‌های صلواتی پخش شربت و شیرینی، یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران و جانبازان، میقات صالحین در نماز جمعه شاهین‌شهر، شرکت در برنامه شکوه مقاومت در اصفهان به استعداد 5 گردان بسیجی از این شهرستان، نشست‌های روشنگری با محوریت معرفی سبک زندگی اسلامی و مقابله با معضل مواد مخدر در جامعه و کارگاه‌های مشاوره برای خانواده به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: در این هفته هم‌چنین، دیدار با علما و روحانیون برگزار و ایستگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی و نمایشگاه‌های کتاب حجاب و پیشگیری از اعتیاد در جامعه برپا می‌شود.

وی تشکیل 523 حلقه صالحین، به تعداد هر حلقه بین 9 تا 22 را باهدف عمق‌بخشی به مبانی اعتقادی  نوجوانان و جوانان بسیجی در مناطق شهری و روستایی موفق ارزیابی کرد.

قریشی تصریح کرد: علاوه بر تشکیل 150 کارگاه اجتماعی برای 5 هزار نفر و تشکیل اردوهای یک‌روزه حلقه‌های صالحین برای 395 بسیجی، امسال 25 پایگاه اوقات فراغت با حضور 80 طلبه برای دانش آموزان برپاشده است.

وی برای نخستین بار از راه‌اندازی «گشت‌های دائمی بسیج محله محور» باهدف ارتقای امنیت روانی شهروندان و کاهش جرائم خُرد از پنجم آذر در شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه یادآور شد: بسیج سازندگی، 12 میلیارد ریال تسهیلات حمایت از مشاغل خانگی پرداخت و22 کارگاه آموزش اشتغال با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان برپا کرده است.

وی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت بر توطئه غربی عربی و عبری تروریسم تکفیری داعش در عراق،سوریه و لبنان بیان کرد: جبهه استکبار در برابر این شکست کوتاه نخواهد آمد و این فتنه را در کشوری دیگر و به شکلی دیگر سازمان‌دهی خواهد کرد، جبهه مقاومت تمامی تحرکات توطئه گران را به‌دقت رصد می‌کند و به بصیرت افزایی در بین ملل اسلامی غرب آسیا ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.