کاویانی در همایش پیروان ولایت:

بسیج بن بست ندارد

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مسیری که بسیجیان در پیش گرفته اند بن بست ندارد و بسیج در عرصه امنیت و سازندگی گل کاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسن کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش پیروان ولایت که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در جمع بسیجیان اظهار کرد: سراسر دنیا حادثه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است که یادآوری آن ها برای مردم خوشایند نیست.

وی ادامه داد:اتفاق‌های مختلفی طی سال‌های اخیر در کشور ما رخ داده است و از آن جمله می توان به جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان و بسیجیان اشاره کرد که مایه فخر و مباهات نظام جمهوری اسلامی است و یادآوری آن حس غرور به انسان می دهد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: تفکر حاکم بر جهان امروز، محصول داشته های انسان مادی گرا در طول تاریخ است که بر حول چند محور مشخص استوار است.

کاویانی راد خاطرنشان کرد: انسان محوری، اصالت لذت و لذت جویی، اصل منفعت(که از منطق های خطرناک است)، و اصالت قدرت از جمله منطق‌هایی است که بر ذهن اغلب انسان های دنیای امروز حاکم است.

وی تاکید کرد: مبنای تفکر بسیجیان به جای منطق هایی که ذکر شد، شامل جلب رضایت خدا به جای لذت طلبی و سود رساندن به دیگران استوار است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: رزمندگان اسلام بر داعش با این تفکر پیروز شدند که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، در پی تامین امنیت، آسایش و آرامش سایر جوامع اسلامی بودند.

کاویانی راد اظهار کرد: امام خمینی «ره» مسئله دگرخواهی را در قالب تفکر بسیجی بسط و گسترش داد و اینگونه است که گروهی از افراد همچون رزمندگان اسلام برای حفظ جان سایر مسلمانان از جان خود می‌گذرند.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی در کشور ما در عرصه امنیت و همچنین در حوزه سازندگی گل کاشته است و در عرصه اقتصاد نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و ناتوان نیست.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: عرصه فرهنگ و اقتصاد کشور با ورود منطق و تفکر ارزنده بسیج، توسعه می‌یابد و نباید از این مسئله مهم غفلت کنیم.

کاویانی راد خاطرنشان کرد: همه بسیجیان باید این سه مسئله را مدنظر داشته باشند که حفظ و توسعه ارکان نظام (خانواده، نظام آموزشی، الگوها)، سنجش عملکرد و در نهایت خستگی ناپذیری و ثابت قدم بودن از جمله مواردی است که بسیجیان باید به صورت ویژه به آن ها توجه کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار