دعوت از پاروزنان مازندرانی

اردوی تیم ملی اسپرینت و اسلالوم بانوان و آقایان با حضور ۷ ورزشکار مازندرانی برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سومین مرحله این اردوی تیم ملی نوجوانان اسپرینت و اسلالوم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان از فردا تا ۱۴ آذر در دریاچه آزادی برگزار می‌ شود.

این اردو در مواد کایاک و کانو با حضور ۱۰ قایقران در بخش بانوان و ۱۱ قایقران در بخش آقایان انجام می‌شود که ۷ ورزشکار مازندرانی هستند.

سیما عروجی و شقایق سیدیوسفی مربیان و مهناز غفاری سرپرست بخش بانوان و بردیا مهرجو و هادی کللی مربیان و علی احدی کمک مربی بخش آقایان، اعضای کادر فنی تیم در این اردو هستند.

در بخش بانوان ملیکا سماکی از مازندران، یاسمن سلطانی فر، آتوسا خراطی و نازنین فرزانه از تهران، یاسمن قمری از همدان در بخش کایاک و نیروانا اسدبیگی و زهرا مطهر از تهران، دنیا محمدی و گلشن رهیده از کرمانشاه و ستاره همایون فرد از اصفهان در بخش کانو به اردوی قایقرانی دعوت شدند.

در بخش آقایان هم علی طاهری، سهیل خزائی، مرصاد واحدی و امیررضا آهنگربهان از مازندران، پارسا امیدوار و کیان محمودزاده از تهران و در بخش کایاک و محمد مهدوی نیا و دانیال چشمه از تهران، سبحان بیرانوند از لرستان و عبداله مشایخ بخشی و کمیل خزایی از مازندران در بخش کانو نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

انتهای پیام/ م

حضور ۷ مازندرانی در اردوی تیم ملی اسپرینت و اسلالوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار