ماجدی:شفر باید پاسخگوی نتایج اش باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به همین منوال و با کسب تساوی پیش برود، شفر باید پاسخگوی نتایج اش باشد.

ماجدی:شفر باید پاسخگوی نتایج اش باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان میرشاد ماجدی در پایان همایش دبیران فوتبال گفت: در ابتدا درباره نشست امروز باید بگویم خیلی خوشحال هستیم که در اولین همایش دبیران هیئت های استان های کشور همراه با تمام کمیته ها حضور داشتیم و این عزیزان مسائل خود را مطرح کردند.

او ادامه داد:در این نشست ها تبادل نظر وجود دارد و این بحث‌ها کارها را راحت می‌کند و به نفع فوتبال کشور است.برنامه هایی که برای جام جهانی ارائه شد بحث های آماری بود که در واقع مربوط به رابطه های کاری به شمار می آمد و شاید در راه جام جهانی کمک نکند اما می‌تواند فاصله‌های بین هیئت‌ها و فدراسیون را بردارد و نزدیکی به وجود آورد و شاید خیلی از مسائل حذف شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: به نظر من اگر استقلال به همین منوال و با کسب تساوی پیش برود  نه تنها نتیجه‌ نمی گیرد بلکه شفر هم باید پاسخگوی نتایج اش باشد. من اگر جای مدیران باشگاه باشم برای حضور این گونه افراد زمان می‌دهم تا مشکلات قبلی به وجود نیاید و کار به فیفا و جاهای دیگر نکشد.

ماجدی درباره حضور ساناک درکادر فنی استقلال گفت: خیلی علاقمند نیستم راجع به این سوال توضیح دهم چرا که خودم بر این باور هستم که در هر مسئله ای نباید دخالت کنیم .سرمربی مختار است هر فردی را با خود به کادر فنی بیاورد که اگر عملکرد لازم را نداشته باشد در نهایت خود سرمربی را برکنار می کنند. حتی در مورد زمان سرمربیگری منصوریان هم چنین نظری را داشتم. اگر شفر فکر می‌کند این مربی می تواند به استقلال کمک کند باید صبر کنیم چون به شفر اعتماد کرده‌ایم و باید اجازه دهیم او کارش را انجام دهد و تفکراتش را پیاده کند .شناختی دقیقی از ساناک ندارم .من از دیگران مربیان هم شناخت ندارم و تنها کمی به شفر آشنایی دارم.

ماجدی درمورد اینکه یکی از کاندیداهای حضور در هیئت مدیره استقلال شده است، گفت: وزیر ورزش و جوانان در این مورد صحبتی با من نکرده است اما اگر چنین نگاهی به جوان‌ترها باشد من خودم استقبال می‌کنم، دیگر وقت آن رسیده که نیروهای جوانتر و تحصیل کرده و فوتبالی وارد سیستم فوتبال کشور شوند.من این موضوع را به فال نیک می گیرم و اگر نگاه وزیر ورزش و جوانان اینطور بوده نگاه پسندیده ای بوده است.

انتهای پیام/

اظهار نظر پیشکسوت استقلال درباره حضور ساناک در کادر فنی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار