پورموسوی: اگر من بازیکنان پارس جنوبی را تهدید کردم، ثابت کنند! / قسم می‌خورم با بیت سعید تماس نگرفتم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کشور قانون دارد و اگر تارتار ادعایی نسبت به من داشته، باید را ثابت کند، در غیر اینصورت از او شکایت می‌کنم.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اتفاقات رخ داده میان او و مهدی تارتار بیان کرد: در فوتبال همه را می شناسند و می دانند من طرف جادوگری نمی روم و می دانند دنبال چه چیزی در این رشته هستم. هر کسی درباره من ادعایی دارد، به کمیته اخلاق برود و صحبت کند اما باید آن را اثبات کند. تارتار هم اگر ادعایی درباره استفاده من از جادوگری کرده، باید با ارائه اسناد و مدارک ثابت کند و در غیر این صورت از او شکایت خواهم کرد.

او افزود: پس از پایان بازی در زمین چمن، 500 نفر با من عکس یادگاری گرفتند و اگر تارتار ادعایی دارد، آن را ثابت کند. " مگر او نگفته است که از طرف من با بازیکنانش تماس گرفته و آن ها را تهدید کرده اند. باید این موضوع را ثابت کند، چون کشور قانون دارد و هرکسی نمی تواند حرفی بزند و برود، حتما باید آن را ثابت کند و در غیر این صورت شکایت می کنم.

پورموسوی ادامه داد: مردم بهترین قاضی هستند و عملکرد هر مربی مشخص است و می دانند چه کسی فنی عمل می کند و چه کسی دنبال حاشیه است. اگر مسئولان پارس جنوبی توانستند ادعای خودشان را اثبات کنند، گردن ما از مو باریک‌تر، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، به طور قطع از آنها شکایت خواهیم کرد. عرف دنیا این است که هرکسی می تواند درباره موضوعی که دوست دارد، اظهار نظر کند اما باید او را ثابت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، تصمیم خودم را راجع‌به آنها خواهم گرفت.

سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی با پارس جنوبی هم گفت: با حاشیه سازی، کمی برد تیم مان کمرنگ تر شد اما تیم ما عالی فوتبال بازی کرد و از قبل نیز نقاط ضعف حریف را شناسایی کردیم و به پیروزی رسیدیم اما متاسفانه با ایجاد حاشیه، برد تیم ما کمرنگ شد.

او در پایان درباره جذب بیت سعید هم خاطرنشان کرد: من با بیت سعید دوست هستم و رفاقت نزدیکی نیز با او دارم اما قانون من این است که با بازیکنانی که قرارداد دارند، مستقیم مذاکره نمی کنم و " به جان فرزندم " هیچ تماسی با بیت سعید نداشته ام.

انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی درباره ادعای تارتار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار