اعزام هندبالیست سنندجی به رقابت های جام باشگاه های آسیا

کامران نصرتی هندبالیست سنندجی در قالب تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان عازم  بیستمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا در شهر حیدر آباد هندشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،تیم نفت و گاز گچساران به نمایندگی از کشورمان به بیستمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا در هند اعزام شد.

این رقابت ها از ظهر روز ۳۰ آبان ماه شهر حیدر آباد هند آغاز شد و نماینده کشورمان در نخستین بازی خود با حساب ۳۶ بر ۲۹ بازی را تیم الدحیل قطر واگذار کرد.

کامران نصرتی هندبالیست صاحب نام سنندجی در قالب تیم نفت و گازگچساران به نمایندگی ازکشورمان در این رقابت ها حضور دارد.

کامران نصرتی در سال ۲۰۱۰ میلادی در کشور پرتغال در رقابت های هندبال جهانی دانش آموزی عنوان دوم را کسب کرد و همچنین در همین مقطع در مسابقات سال ۲۰۱۱ ماکائو نیز به مقام اول دست یافت.

این ورزشکار سنندجی در سال ۲۰۱۰ در رده سنی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور امارات عنوان نخست کرد و همراه با دیگر ملی پوشان جایگاه اول را بدست آورد.

هندبالیست پر افتخار سنندجی در رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ در کره جنوبی در جایگاه سوم ایستاد و حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۱ جوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیستمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا با حضور ۹ تیم برگزار می شود و تیم های شرکت کننده در دو گروه پنج و چهار تیمی تا روز نهم آذرماه به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

حضورهندبالیست سنندجی در رقابت های جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.