عباسی: خوشحالم که نام تیم را تغییر دادیم/ناصری از تیم کنار گذاشته نشده است

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها بالاخره توانستیم نام تیم را تغییر دهیم.

عباسی:خوشحالم که نام تیممان را تغییر دادیم/ناصری از تیم کنار گذاشته نشده استمحمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تغییر نام سیاه جامگان اظهار داشت: بالاخره طبق قراری که با کمیسیون ماده پنج استان خراسان گذاشته بودیم باید هرچه زودتر نام تیم را تغییر می‌دادیم که خوشبختانه روز گذشته در جلسه‌ای که با مسئولان برگزار کردیم آن‌ها با نامی که ارائه دادیم موافقت کردند و در نهایت قرار بر این شد تا از این پس با نام مشکی پوشان دیار خراسان در مسابقات حاضر شویم. خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها بالاخره توانستیم نام تیم را تغییر دهیم.

او ادرباره اتفاقات ناگواری که برای این تیم پیش از بازی با استقلال رخ داد، گفت: تمام این اتفاقات دست به دست هم داد و از طرفی انگیزه بازیکنان چند برابر شد تا با فراموش کردن این موضوع تنها به فکر کسب امتیاز باشند. در ضمن با وجودی که چند بازیکن جوان هم در ترکیب تیممان وجود داشت، اما توانستیم نتیجه‌ای با ارزشی را مقابل استقلال کسب کنیم البته در صورتی که شانس با ما یار بود می‌توانستیم استقلال را در مشهد شکست دهیم. بازیکنان استقلال هم از پتانسیل بالایی برخوردار بودند.

عباسی درباره کنار گذاشته شدن محمد ناصری، دروازه‌بان این تیم هم پاسخ داد: ناصری اخراج نشده و به دلیل اینکه در تمرینات غیبت غیر موجه داشته، بنا شده که مدتی تنبیه شود و هر زمانی هم که مرزبان صلاحدید ببیند دوباره ناصری به تمرینات تیم بازخواهد گشت.

مالک سیاه جامگان درباره کنار گذاشته شدن برخی از بازیکنان از تیم سیاه جامگان هم گفت: وقتی سرمربی تیم به باشگاه اعلام کرده که نیازی به این بازیکنان ندارد نمی‌شود در کار کادر فنی دخالت کرد و چنانچه این بازیکنان می‌خواهند تکلیف‌شان هر چه زودتر روشن شود باید به باشگاه بیایند و در صورتی که باشگاه جدیدشان را معرفی کردند، رضایت‌نامه‌هایشان را صادر می‌کنیم.

او در پایان اظهار کرد:خوشبختانه تک امتیاز بازی با استقلال باعث شد تا روند ناکامی‌های تیم در چند هفته اخیر پاره شود و مطمئنم با تدابیر ویژه مرزبان و درایت بازیکنان می‌توانیم این روند درخشان را در هفته‌های آینده هم ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی درباره تغییر نام سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار