نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت مردم

فرماندار شهرستان فامنین امنیت را نعمت بزرگ الهی و نیروی انتظای را حافظ امنیت و آسایش مردم دانست.

نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به جايگاه تأثير گذار نيروی انتظامی در تأمين آسايش و امنيت جامعه ، امنيت را نعمت بزرگ خداوندی برای انسان ها برشمرد و افزود : در میان نعمت های الهی ، نعمت امنیت ، مهم و حیاتی است.

سید مجید شماعی خوشبختی انسان را در آسایش و امنیت دانست و افزود : نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت مردم در تمام ابعاد است.

فرماندار فامنین سپس به حوزه فعالیت نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود : نیروی انتظامی یکی از خدومترین سازمانهای این نظام بوده زیرا در تمام عرصه ها فعالیت چشمگیر دارد و چه بسا در روزهای تعطیل نیز این عزیزان برای برقراری نظم و امنیت در حال خدمت می باشند.

فرماندار فامنین با اشاره به مؤلفه های پلیس مطلوب نظام در کلام رهبری تصریح کرد : اقتدار ظاهری و معنوی ، عزت ، مردم داری ، مهربانی و درستکاری از مهمترین ویژگی های مأموران انتظامی در سخنان فرمانده کل قوا است.

شماعی همچنین اصلی ترین وظیفه پلیس را برقراری احساس امنیت در درون مردم دانست و افزود : اگر این امر تحقق پیدا کند پلیس توانسته کل مأموریت خود را انجام دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : نیروی انتظامی یکی از مقتدرترین سازمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و لازمه این اقتدار ، تدبیر، تعقل و تفکر است.

وی اظهار داشت : اگر امروز تعابیر مختلف درباره درست و به جا عمل کردن نیروی انتظامی از زبان مردم و مسئولان می شنویم به دلیل اتخاذ تدبیر و تعقل در بین پرسنل این سازمان است.

شماعی یاد آورشد : در مقاطع حساس پلیس با همکاری سایر نهاد ها و سازمان ها با اجرای برنامه ها و رعایت شاخص ها، فعالیت خود را به نحومطلوب انجام داده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان فامنین با اشاره به تعامل بسیار خوب مجموعه نیروی انتظامی با دستگاههای اداری بویژه شواری تأمین اظهار داشت : با توجه به شناختی که از سرهنگ حیدری داریم امیدواریم وی نیز بتواند با تلاش و کوشش خود و برقراری تعامل با دستگاههای قضایی و امنیتی شهرستان زمینه را برای ایجاد آسایش و ثبات فراهم نماید .

در اين مراسم از زحمات سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان فامنین تشکر و سرهنگ دوم علی حسن حیدری بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان فامنین معرفی گردید.

انتهای پیام/ش.و

نیروی انتظامی حافظ امنیت و آسایش مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.